31 Ocak 2012 Salı

Nice yaşlara kuzum:)


Cumartesi günü kuzumun doğumgünüydü. O'nu uzun uzun uyutarak pastasını yaptım. Poğaça pişirdim ve kahvaltı hazırladım. Kuzum poğaçaları görünce çok sevindi. Normalde misafir dışında pek hamur işi pişirmiyorum evde. Pazar kahvaltılarında genelde simit, yumurtalı ekmek veya tam buğday unundan krep yapıyorum. Bu arada poğaçanın bir kısmı tam buğday bir kısmı beyaz undandı.


Bir gün önceden, bir önceki yazıda bahsettiğim Efes Pilsen pasta siparişim olduğu için kuzum kendisine pasta yapmayacağımı sanıyordu galiba. Dolabı açıp da pastasını gösterince çok şaşırdı:) Kuzumun pastası da herzamanki gibi ganaj pastaydı:) 2012'ye dair umudumuz ve hayalimiz çok. Biliyorum ki bu yıl senin yılın olacak kuzum;) Tekrar nice yaşlara hep sağlıklı ve mutlu:)


12 yorum:

xcelis dedi ki...

Ellerinize sağlık herşey nefis görünüyor sağlıkla huzurla birlikte nice yıllara

SMİLENA dedi ki...

nice yaşlara.pastan nefis görünüyor canım...

Quentins dedi ki...

Seblacım, eşin ve Rüzgar'la birlikte geçireceğiniz daha nice mutlu seneler diliyorum :) Bu arada kahvaltı sofrasında eski markam baş köşede. Kavanozu görünce duygulandım :) (Sarelle)

Unknown dedi ki...

Hepi hepi börtdeyyyyyy..:))))))))))

Kiraz Limanı dedi ki...

Bir maniniz yoksa bende bir gün bugüzel kahvaltı sofrasına konuk olmak isterim :)

Eşinize ve size uzun ve huzurlu bir ömür dilerim..

Sevgiler,
Yurdanur

Elifinelizi dedi ki...

mutluluğunuz artsınn artsınnn artsınnn kocamannn olsun

a. gizem dedi ki...

canım benim eşine sana ve ruzgarınıza nice mutlu guzel yaşlar olsun :)

Girls On Blog dedi ki...

Canım benimmm....kuzu sen ve bebiş upuzun ve saglıklı bi ömür yasayın insallah...kucak dolusu sevgiler.
rengin

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Çok teşekkür ederiz hepinize:) Öperiz;)

yıldız dedi ki...

bu pasta her katıyla rüyama girecek şimdi:)

Gezi/yorum... dedi ki...

o nasıl bir yaş pasta öyle kaç katlı çok güzel görünüyor :)

anne eli gibi dedi ki...

rabbim sağlıklı uzun bir ömür versin inşallah,analı babalıbüyüsün..
iyi haftalar..