25 Nisan 2007 Çarşamba

SIRADIŞI VE LANETLİ ADA


Herkese merhaba! Bu haftasonu uzun bir aradan sonra sinemaya gittik. Uzun bir aradan sonra diyorum çünkü artık evde dvd keyfi yapmayı tercih ediyoruz. Sadra Bullock'un Sıradışı filmi internette dikkatimi çekmişti. Kendisini de severiz, hadi gidelim dedik. Filmi çok beğendiğimi söyleyemeyeceğim. Yani ben süper bir kurgu bekliyordum galiba ama biraz hayal kırıklığına uğradım. Sinemada devamlı eşime ne oluyor yani şimdi? dedim. Yönetmen, izleyici şaşırtacağım, değişik birşey yapacağım diye kendini biraz kasmış gibi geldi bana. Uzun lafı kısası, fena film değildi ama sinemada izlemeye değmezdi...


Gelelim Lanetli Ada'ya...Bu filmi taaa vizyondayken izlemek istiyorduk.Sonra tv de gösterildi ama fırsat bulamadık vs... Biz de dvd keyfi yapalım dedik. Ben bir Nicolas Cage hayranı olarak geçtim tv nin karşısına. Şimdi bana sen de birşey beğenmiyorsun demeyin ama bu film de pek güzel değildi. Yani garip bir senaryosu vardı. Sonunda yine klasik "hııııı" dedirtti bize. Ama pek zevk almadım izlemekten. Nicolas Cage'in son filmleri eski filmlerini aratır oldu doğrusu. Geçen aylarda gösterimde olan Hayalet Sürücü filmi de çizgi film gibi birşeydi. 29 Nisan'da Next filmi gösterimde olacakmış. İnşallah bu film güzeldir...

2 yorum:

Sebnem'den dedi ki...

ben de evde dvd seyretmekten uzun zamandır gitmedim sinemaya..bahsettiğin filmleri bende istiyorum seyretmek ama..benim sevgili sevmez böyle lanet malet olaylarını..yoksa ben koltuğun üstüne tırmanır tırmanır seyrederim korkudan..sonrada evin içinde arkamı kontrol ederek yürürüm birde..olsun ben göze aldım..seyredeceğim..korkmak güzel oluyor..

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Hoşgeldin Şebnem:)Maalesef ikisi de korku filmi değildi. Sadece biraz gerilim.Açıkcası korku filmi izlerken ben de öyle oluyorum. Eşimin koluna yapışıp, izliyorum filmi. Hele o ses efektleri.Esas onlar korkutuyor adamı:)Şimdiden iyi seyirler...