10 Ekim 2011 Pazartesi

Melike ve Tolga'nın Nişan Pastası


Can dostum Melike'nin ve müstakbel eşi Tolga'nın nişan pastasını yapmak bana nasip oldu. Pasta sahibi yakın biri olunca insan daha da bir heyecanlanıyor. Üstelik de nişan pastası olunca ama sağolsunlar görenler ve tadanlardan güzel sözler duydum:) Melike ve Tolga çok ama çok mutlu olun!


Sizlerle paylaşmak istediğim birşey daha var:) Web sitem henüz aktif değil ama en azından logomu bir görün istedim:) Mutlu ve sağlıklı bir hafta olsun:)

13 yorum:

Kiraz Limanı dedi ki...

Logonuza bayıldım.Hayırlı ve uğurlu olsun :)

annesiningülü dedi ki...

mutluluklar dilerim yeni çifte :)
pastan çok güzel ve şık olmuş, yemeğe kıyamam ben ;)

rebeltakipte dedi ki...

harika görünüyor

bu arada kendi tasarladığın hatta dilediğin fotoğrafı arka plan yaptığın bir kol saatine sahip olmak istersen blogumdaki hediye çekilişine bir göz atabilirsin

http://rebeltakipte.blogspot.com/2011/10/saatiniyaratcomdan-hediye-varkacrmayn.html

Asortik Krep dedi ki...

Eline sağlık :)

Flame dedi ki...

Sebla'cım pasta şahane görünüyor. Bayıldımmmmmm. Logo'da çokk güzel olmuş. Kokular geldi şimdiden burnuma :))

Zeynep'in Evi dedi ki...

Benim söz pastama nekadar benziyor, ellerine sağlık canım eminim tadı da çok güzeldir!

vintageduygular dedi ki...

Seblacim ellerine saglik canim! Web siten aktif olunca ve benim gözümden kacarsa ne olur hatirlat,sitemizde reklam yapalim. Faydamiz olsun isterim.Sevgiler

Adsız dedi ki...

ah ne de güzel bir pasta. iyi ki varsın, iyi ki. çok sevgiler Seblacım.

Sevdiye dedi ki...

Logo çok güzel, çok beğendim ,
pastayı tarif edecek kelime bulamıyorum , harika görünüyor ...
Genç çifti kutlarım Ben'de .

Elifinelizi dedi ki...

canım benim pek bir romantik olmuş, tadınıda merak ettim doğrusu .
ohhh lezizmi leziz bir dükkan

HÜLYA dedi ki...

Sebla tebrik ederim. Logon da çok güzel olmus. Websiten aktif oldugunda haber verebilirmisin? Ben isviçre de yasiyor olmasaydim, mutlaka Websiten den siparisler verirdim sana... gerçekten diyorum. Örnegin kurabiyeler isterdim. Zencefilli kurabiyelere su son zamanlarda takmis durumdayim :-) Hayirli olsun.

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Herkese çok ama çok teşekkür ederim:) Çok çok sağolun:))

Tuğba Agaci dedi ki...

Seblacım şimdiden çok çok başarılar,çok çok siparişler diliyorum..Bir de öpüyorum (: