17 Ağustos 2009 Pazartesi

İlginç bir film ve Penolope Cruz

Vicky Cristina Barcelona...Yönetmen Woddy Allen olunca filmin konusunun klasik olmasını beklemek yanlış olur aslında. Film bence ilginçti...Yani ilişkilerin çarpık olduğu yadsınamaz sanırım. Yine de Penelope Cruz, Scarlett Johansson ve Barcelona hatrına izledim filmi.

Penolope Cruz deyince bir durmak istiyorum. Zaten filmi izlerken Penolope ne zaman gözükecek diye merak edip, durdum. Çok beğeniyorum bu kadını. Esmerliği, tarzı çok hoş. Doğal, zarif, kendine has bayanlardan. Ayrıca en iyi giyinen yıldızlar arasında gösterilen bir isim. Bayat bir haber ama 4 aylık hamile olduğu da iddia ediliyor. Bebeğin babası da Vicky Cristina Barcelona'daki rol arkadaşı Javier Bardemmiş. İnşallah annesine benzer bebek:)


Kaynaklar/Sources: Sinemalar.com-omgstars.com-penelope-cruz.com

6 yorum:

yass dedi ki...

yahu ben bu kadını bı turlu sevemedım! hıc guzel de bulmuyorum.. hele o aksanı belı delı edıyor.. bı ısınamadım:)

Sebnem'den dedi ki...

Ben ilk çıktığında seyretmiştim filmi..Ama hala digi'de yakalıyınca takılıyorum hemen..Flmi orjinal dilince izleyince daha iyi oluyor..Bir ara seslendirilmiş haline bakmıştım ama..dayanamayıp hemen çevirmiştim..
Penelope'yi çoğu insanın aksine bende beğeniyorum..Arkadaşlarla yada sevgilimle konuştuğumuzda nedense itici bulduklarını anlıyorum..
Bebek meselesine gelince normaldir..Böyle bir moda var şimdi..Demoda olmadan bizde katılsak bari:)))
Ben en çok ''Kaptan Corelli'nin Mandolini''filminde ki performansını beğenmiştim..Gerçekten adalı-Greek bir kadını çok iyi oynamıştı
Sevgilerimle..

* ஐ * : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : * ஐ * dedi ki...

Daha izlemedim ama PC için değer

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Aksanı tuhaf, haklısın Yasscım:) Ama seviyorum ben:))

Evet Şebocum o filmde harikaydı:)

Evet onun için izle Edacım. Hem belki sen seversin:)

Benim Hayatim dedi ki...

Filmi ilk çıktığında izlemiştim. Ben şehre vurulanlardanım. Film de Penelope çıkana kadar nasıl sıkıldım şehir görüntüleri bile kurtaramadı. Nasıl ki çıktı filmin havası değişti. Ben çok beğeniyorum. Kendine has bir tarzı var. Bardem, yakışıklı değil hatta çirkin ama bana çekici geliyor. Ben erkekte yakışıklılıktan ziyade karizmaya önem veririm.

Çocukları nasıl olacak acayip merak ediyorum :))

Zuzuların Annesi dedi ki...

İzlemiş ve sevmiştim...Ve bebek bence de anneye benzesin:))))
Sevgiler.