2 Temmuz 2011 Cumartesi

İzmir'in dağlarında çiçekler açar...


Geçtiğimiz 2 hafta Erdek-İzmir ve Antalya'daydım. Ben leyleği görmedim ama o beni gördü sanırım. İlk durağım Erdekti ama ben İzmir'den başlamak istiyorum anlatmaya...


İzmir'i de, insanlarını da seviyorum...O rahatlıklarını, hayattan zevk alıyoruz biz der gibi yaşayışlarını...


Benim can dostlarımdan biri Banuşum İzmirlidir. Onunla İzmir'de olmak, doyasıya sohbet etmek (Hiçbirzaman yetmese de), kaldığımız yerden devam edebilmek çok ama çok güzeldi...Bana kattıkların ve o gün için çok teşekkür ederim:) (Mekan: Alin's) 


Kordon...Upuzun bir sahil ve alabildiğine çeşitli cafeler...Geçen sene gittiğimde pazar pazar Kordon'da eğlenen insanları gördüğümde sanırım İzmir'in en büyük farkı bu demiştim...Eğlenmek ve yaşamak için zaman kavramı yok...

 

Herşey bir tarafa bu manzarada birşeyler eksik...İstanbul Boğazı'nın yerine birşey koymak mümkün değil sanırım:)

4 yorum:

birdelisevda dedi ki...

Keyif doldum ben okurken bile:)

Meyra dedi ki...

o leylekten bende istiyorum,nitekim halaa Ankarada pineklemekten sıkıldım:(((
içim açıldı resmen süper bir post olmuş ruhumu şenlendirdin canım:))iyi tatiller...

SMİLENA dedi ki...

çok güzel kareler canım.tadını çıkarmışsındır umarım....

Lolit@ dedi ki...

Bir İzmirli olaraktan İzmir'i çok ama çoook severim! :) Çok doğru söylemişsiniz : İzmir'i de, insanlarını da seviyorum...O rahatlıklarını, hayattan zevk alıyoruz biz der gibi yaşayışlarını... Gerçekten de öyleler..