8 Mayıs 2008 Perşembe

Hayran olduğum kadınlar!...

Geçen hafta Mutlu Kum Taneleri beni sobelemişti. Ancak cevap verebiliyorum. Blogtan uzak kaldım şu sıra biraz...3 gün 3 gece doğumgünü kutladım, yaz gardrobum hazır:)) Gelelim sobeye: Yakınlarımız dışında bizi etkileyen, hayran olduğumuz üç kadın...
Ben tam bir Meg Ryan hayranıyım.Kimine göre güzel bir kadın değil belki ama bence çok güzel ve hoş. Herşeyden önce çok sevimli. Kısa sarı saçları, rahat ve sade kıyafetleri ile. En sevdiğim filmi favori filmim olan Melekler Şehri. Bu fotoğrafta o filmden. Hala izlememiş olan varsa hemen izlesin!!! Üniversiteye kayıt yaptırdığım gün gitmiştim. Müzikleri de harikadır. Özellikle: Sarah McLahlan - Angel parçası. Meg Ryan'ın özellikle bu filmdeki performansı bir başka.
Zuhal Olcay...Zarif, hoş, kendine güvenen...Zuhal Olcay'ın tarzını oldum olası beğenirim. Özellikle kıyafetleri çok hoşuma gider. Sade ama şık olabilen nadir bayanlardan. Sesi, oyunculuğu, şarkıları ile ayrı bir yerde duruyor gibi gelir bana. Özellikle Yeditepe İstambul'da ki rolünü çok severim ben. Bir de Zuhal Olcay eskiden kot ceketi çok kullanırdı. Açık renk olanlardan. Elbiseyle, etekle. O zamanlar bele oturan açık renk kot ceket çok meşhur olmuştu. Ben de almıştım kendime bir tane. Ama ilk onda görmüştüm:)
Bize herşeye rağmen "Hayat güzeldir!" demeyi öğreten insan...İclal Aydın...HBB deki programında tanıdım ilk. Sonra Sıcak Saatler dizisi geldi. Ama en çok BRT'deki programını sevdim. Şiirleri, yazıları, oyunculuğu hepsi çok başarılı. Şu anda oynadığı İki Aile yi de kaçırmadan izliyorum.

Kimbilir daha kimler var. Ama aklıma ilk gelenler bunlar...

Foto1
Foto2
Foto3

7 yorum:

LoLa dedi ki...

meg ryan ın kulakları çınlasın :))
ben de çok seviyorum onu meg ryna filmi olsun çamurdan olsun:))

Mutlu Kum Taneleri dedi ki...

Bende bu 3 kadınıda çok severim :)

Adsız dedi ki...

Sevgili Sebla,

Bana göndermiş olduğun kitabı okumadım ama bir kitap takipcisi olarak asını duymuş ve almayı düşündüğüm kitaplar arasındaydı.

Secimin harika!!! Tekrar çok tesekkür ederim.

Sevgilerimle,
Ayşe

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Canım, inan, beğendiğin üç kadını ben de çok beğeniyorum ve seviyorum!
Bir ortak yönümüz daha çıktı, ne güzel!
Bu arada gecikmeli de olsa doğum
gününü kutluyorum, kaçırdığım için tövbelerimi gösteriyorum!
Canım, nice sağlıklı, keyifli, mutlu, neşeli yıllar dilerim!
Seni, sitede, kitap oyununa davet ettim, katılırsan çok sevinirim!
Bu arada buluşma fikri ne oldu, beni bilgilendirirsen çok sevinirim!
Kocamannn öpüyorum!

Mutluveumutlu dedi ki...

Meg Ryan benimde özellikle "Melekler Şehri" filmini izledikten sonra hayran olduğum bir kadındır.
Zuhal Olcay zaten bambaşka biri...

Sebnem'den dedi ki...

iclal'ı sevmem ben..bak o konuda zevklerimiz aynı değil..ama zuhal olcay bence soğuk değil..güneş gibi sıcak biri..tabii anlayabilene..
meg ryan..onun gibi iri ve renkli gözlerim olsun isterdim..

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Çınlasın Fatoşcum! Çınlasın da bir film yapsın;)

Tesadüf müdür Canaycım?

Ayşecim güle güle oku! Çok sevindim:)) Umarım hepsini beğenmişsindir:)

Burçakcım çok sağol:)Amin hepimizin! Buluşma fikri askıda...

Evet Mutlucum! O film bambaşka!

Bak bir fark çıktı ortaya Şebocum! Zuhal Olcay herşeyden önce çok asil! Meg Ryan a söyleyecek sözüm yok doğrusu;)