18 Haziran 2009 Perşembe

05.06.2009

15 sene öncesine gittim sık sık o gün...Hazırlık sınıfı yıllarına...Klişe olacak biliyorum ama ne zaman büyüdüğümüzü sorguladım hep. Matematik sınavı öncesi heyecandan ölen, basketbol maçlarını kaçırmayan, okul sonrası saatlerce telefonda konuşan biz ne zaman büyüdük? Ne zaman büyüdük de birer eş olduk?...

Neler yaşadık, neler gördük, neler paylaştık bunca zaman? Paylaşımların en güzeli buydu sanki...

Seni beyazlar içinde görmek büyük mutluluktu...

Anneannenin boşnak börekleri eşliğinde, saatlerce oturup dedikodu yaptığımız evden, evinden çıktın gözlerin dolu dolu...

Herşey bir film gibi yaşanırken o gün sen evleniyordun Tubiş...

Gözlerim hep ıslaktı o gün mutluluktan...Sebla'larımı tuttum hep akıtmadım...

Bu mutluluğu fazlasıyla hakettin sen...Bense şanslıydım buna tanık olabildiğim için...
Bir ömür boyu hep o günkü gibi heyecanlı, mutlu olun! Gözlerinizin içi gülsün hep aşkla...

11 yorum:

hershei'm dedi ki...

arkadaşına mutluluklar dilerim. bu arada ayakkabısına bayıldım gördüğüm en güzel gelin ayakkabısı diyebilirim

Adsız dedi ki...

bende mutluluklar diliyorum, o nasıl güzel bi ayakkabı öle bittim enfessssssssss

SMİLENA dedi ki...

ne güzel anlatmışsın seblacım.masal gibi.mutluluklar dilerim .bir ömür boyu arkadaşlarına..

Asortik Krep dedi ki...

Mutluluklar diliyorum..Ben de ayakkabılara bayıldım :))

zuzuların annesi dedi ki...

Masal gibi,bir ömür böyle geçsin inşallah...Sebla'cım bu arada isminin manasını da öğrenmiş oldum,ne kadar hoş;Güzel göz ve uzun kirpik:)Sevgiler sana...

Hayatın Ressamı dedi ki...

çok çok mutlu olsunlar.

Benim Hayatim dedi ki...

Gelinlik transparan mı?
Hep bu modelleri kim giyer diye merak ederdim :)

Buğulu olsa bile çok güzel bir gelin olduğu belli ediyor. Yüzünü saklayıp net foto koysan çok merak ettim. Yada bana göndersen :?

Ayakkabılar da enfes!

Stil Direktoru dedi ki...

Ben de ayakkabısının romantikliğine bittim. Mutluluklar dilerim. Ayrıca babam için güzel yorumlarına da ayrıca teşekkür ederim. Sevgiler.

tubisss dedi ki...

o gün, birlikte yaşanan seneler bir çok kişinin gözleri önünden defalarca geçmiş olmalıkii onlardan biriside ben yani düğünün baş kahramanlarından gelin hanım :)))
bende çoğu kez sebla'larımı hep tuttum akmasınlar diye, mutluluktan dahi olsa akmasınlar istedim :) ağlamak ağlamak getirmesin diye ;)
yukarda anlattığın masalı ben bir kasım ayında yaşadım, ankaradan bindiğim otobüs yolculuğu boyunca nasıl bir gelin olduğunu merak ederken, nikah memuru karşısında sen ve eniştem o en anlamlı evetlerinizi söylerken tutamadığım seblalarımla:) senin ilk dansını izlerken, göbecikler atarken seninle :))) ve sizi orada mutlu mutlu bırakıp ankaraya dönmek üzere anlık kucaklaşmamızda yaşadımm ve bu mutluluğa başından sonuna şahit olmanın paylaşımlarımıza, dostluğumuza anlamlı bir damga vurduğunu hissederek yaşadım. Eğere gelemeseydin düğünümüze bir yanım hep eksik kalacaktı tamam olmanı sağladığın ve bizim için onca eziyete katlandığın için teşekkürler birtanemm, mutluluk sevdiklerimiz yanımızdayken dahada güzelleşen bir duygu, o nedenle hep birlikte nice mutlu, sağlıklı yıllarımız olsun inşallaaahhhh :))))

Yeliz dedi ki...

ayakkabıya bayıldım mutluluklar diliyorum.

SOFRAM dedi ki...

Sebla'cığım arkadaşına ömür boyu mutluluklar diliyorum, çok ta güzel bir gelin olmuş, herşey gönüllerince olsun...
Sevgilerimle...