8 Haziran 2009 Pazartesi

Huzur içinde yat Kübra!...

Seni ilk ve son gördüğüm yer Meltem'in doğumgünüydü sanırım.
Çok tatlı, çok güzel, hanımhanımcık bir genç kız...
Gözlerinin içi gülen...
Uzun gür saçlı...
1 yıl 1 ay önceydi kötü haberi duyduğumuzda...
Umudumuzu hiç yitirmedik, yitirmediniz...
Bir ara iyi gibiydi sonuçlar...
Ama olmadı...
Hani demişsin ya: "Bir nefes bile çok değerli benim için şu an!...."
Söyleyecek fazla birşey bulamıyorum...
Huzur içinde, nur içinde yat!...
Allah ailene ve tüm sevdiklerine büyük sabır versin!...

20 yorum:

Benim Hayatim dedi ki...

Başınız sağolsun canım.
Allah Sabırlar versin :((

Flame dedi ki...

Başınız sağolsun canım. Genç ölümler insanı daha da çok üzüyor :(

Unknown dedi ki...

başınız sagolsun.mekanı cennet olsun.ve Ailesine Allah sabır versin.

TATESAL dedi ki...

Allah sabırlar versin!!!!hayat ve ölüm çok yakın birbirine ve biz her an geçiş yapabiliriz...Başınız sağolsun!!!

nazo dedi ki...

Başın sağolsun Seblacım.. Tanımasam da, bilmesem de çok üzüldüm inan.. Genç ölümlere dayanmak ne kadar zor..

yass dedi ki...

basınız saolsun..

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Aysuncum Amin! Çok sağol!

Aynen öyle Alevcim! Çok sağol!

Amin! Çok teşekkürler Eylem!

Çok doğru Tatesal! Herşey birarada! Sağol!

Çok zor Nazocum! Daha 23 yaşındaydı...

Sağol Yass!

Eya dedi ki...

Basiniz sagolsun, allah sabirlar versin...

zehra

cansudere dedi ki...

başınız saolsun allah nur içinde yatırsın o gencecık kızı sevgiler....

LoLa dedi ki...

başınız sağ olsun allah rahmet eylesin cnm her ölüm erken olur ama bu gerçekten erken olmuş.
mekanı cennet olsun...

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Sebla'cım,
Hayat gerçekten çok garip.İkimizde aynı şeyden bahsediyoruz birbirimizden habersiz.Ben tanımasamda Kübra'yı dolaylı olarak biliyorum,seninde arkadaşının kuzeni.Tek teselli acıların dinmesi.Ama geride bıraktığı acıyı düşününce...

SMİLENA dedi ki...

nur içinde yatsın.mekanı cennet olsun.
başınız sağolsun.çok üzüldüm..

SOFRAM dedi ki...

Başınız sağolsun, allah geride kalan tüm sevdiklerine sabırlar versin. Sevgili Kübra'nın da mekanı cennet olsun.
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

:( Allah rahmet eylesin.

HÜLYA dedi ki...

Sebla,
Basiniz sag olsun.

zuzuların annesi dedi ki...

Seblacım başınız sağolsun...Çok da gençmiş:( Allah sabır versin canım.

Burcu Demirel dedi ki...

allah sevdiklerini erken yanina alirmis seblacim, basiniz sagolsun :(

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Çok ama çok sağolun! Hepinize ayrı ayrı teşekkürler!...

beyaz mendil dedi ki...

Ay çok üzüldüm,içim acıdı.Allah rahmey eylesin,kalanlara sabır versin.Sevgilerimle

icimdeki yolculuk dedi ki...

başınız sag olsun çok gençmiş ailesine rabbim sabırlar versin..giden anne yada baba olupda evlat ardından aglıyo hayır hasenat yapıyor ama evlat acısı çok zor çok..