13 Nisan 2012 Cuma

Mutlu Hafta Sonları:)


Rüzgar'ın içime sığmadığı günler yaşıyorum şu sıra. Bir yandan ittirirken öbür yandan da sıkıştırıyor. Babasına daha çok tepki veriyor doğruya doğru. Kuzum işten gelince başlıyor onunla konuşmaya, oynamaya. O da coşkulu tepkiler veriyor. Daha anne karnında bile oynayabiliyor demek ki bebek. Birebir şahidim buna:) Onları izlemek çok keyif veriyor bana. Tek başına bir mutluluk kaynağı. Bu sabaha karşı öyle güzel bir rüya gördüm ki Rüzgar gelsin istedim bir an evvel:) Zaten her an gelebilir korkusu da sardı beni. Dua ediyorum hep sağlıkla gelsin diye ama tercihim normal doğumdan yana. Dr.umuzun söylediğine göre herşey normal şükür. Bakalım nasıl nasip olacak? Hep diyorum ya tatlıyı çok seven ben hamilelikte daha da bir düşkün oldum. Elimden geldiğince hazır ürünleri tüketmemeye çalışıyorum. Pekmezli, tam buğdaylı kekler-kurabiyeler yapmaya çalışıyorum. Dün daha önce de tarifini yayınladığım havuçlu keki yarı şeker-yarı pekmez ve yarı beyaz un-yarı tam buğday unu ile yaptım. Tavsiye ederim. Çok leziz oldu hem de bir nebze olsa da hafif;) Mutlu hafta sonları diliyorum herkese!...

3 yorum:

yadigar olam dedi ki...

sizede mutlu haftasonlarıııııı :)

sessiz balik dedi ki...

sevgi ile büyüyen çocuk bunu anlıyor ve gördüğünü duyduğunu hatta hissettiğini çok rahat bir şekilde tekrarlıyor. kim demişse iyi demiş fotokopi gibi bunlar
diye
ama anne karnında başlaması da işin en ilginç yanı
zaman su gibi akıyor iken daha dün gibi bebek haberini aldığımız nerdeyse kavuşası oldunuz
sağlık diliyorum herşeyden önce
sevgiler

Rainbow Gatherer dedi ki...

bayılırım havuclu keke =)
banada beklerim =)