7 Ocak 2008 Pazartesi

TRUFF

Yılbaşının ertesi günü Güldoş ile beraber bir makaron macerasına giriştik. Açıkcası benim pek cesaretim yoktu ama Güldoş çok isteyince hadi bakalım dedik:) El birliği ile sevgili Zinnur Hanımın sayfasındaki adımları uyguladık, sadece bir yerde bir atlama oldu. O da sanırım sonucun istediğimiz gibi olmamasına sebep oldu. Tadı çok güzeldi ama görüntü iyi olmadığı için buraya aktarmıyorum. Yılmıyoruz! Makaron denemelerimiz devam edecek! Güldoş ile birkaç deneme daha yapacağız. İnşallah ben de buraya başarılı bir fotoğraf ekleyebilirim:) Makaronlardan bademli harç ve ganaj artınca, onlarla truff yapmaya karar verdim. Ganaj ve harcı karıştırdıktan sonra 1 gece beklettim. Küçük küçük parçalar alıp, onları top haline getirdim. Daha sonra da antep fıstığı tozuna buladım. Çok güzel bir görüntü ve çok leziz bir tat çıktı ortaya. Normalde truff, kekten yapılıyor ama ben makaron harcını değerlendirmek istediğim için böyle bir yola başvurdum. Truffları hindistan cevizi, kakao, çikolata vb malzemelerle servis yapabilirsiniz. Tercih sizin. Ben truffların görüntü itibariyle çok güzel bir hediye olacağını da düşünüyorum. Afiyet olsun!

10 yorum:

Adsız dedi ki...

seboşcum çok güzel göküyorlar ellerine sağlık :o) makaronları yiyen herkezin yaşaması bana biraz ümit veriyor başarabileceğimize dair en kısa zamanda yeniden bir denemede buluşmak üzere :o)

Betül dedi ki...

Seblacım bende 1 kez makoron denedim şekli istediğim gibi olmasada tadı çok hoşuma gitmişti.Bir dahada denemeye cesaret edemedim.Ama bu trufflarda değişik geldi bana zaten çok severim..Heleki bu dönemlerde:)

Emre dedi ki...

Sebla imreniyorum sana ya makaronlar felam böle süpersin valla, keşke bende de biraz azim olsada bişiler yapsam bana kurs versene.

kakaolusevgi dedi ki...

VAllahi görüntüler süper,ellerine sağlık.
Ayrıca hediyelerine bayıldım,kırmızı kırmızı,güle güle kullan.

SOFRAM dedi ki...

Sevgili Seblacım, merhabalar, daha sonraki makaron denemelerinizin çok güzel olacağına inanıyorum canım,arada böyle şanssızlıklar olabiliyor ne yazık ki...Ama trufflar çok güzel görünüyorlar, ellerine sağlık canım,ailecek sevgi ve selamlar...

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

vallahi çok güzel gözüküyo:)Eline koluna sağlık:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canım, çok leziz gözüküyor. Ellerinize sağlık.

LoLa dedi ki...

sebalcım aciip güzel görünüyolar fotoda çok başarılı:)

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Tabiki Güldoşcum:) En kısa zamanda:)

Betülcüm bir daha deneyeceğiz, bakalım:)

Emrecim vallahi ben çok amatörüm, birşeyler yapmaya çalışıyorum. Yine de her zaman yardıma hazırım:)
Teşekkürler:)

Kakaolucum çok teşekkürler:)

Fatma Hanım çok sağolun:)

Sağol Zarifecim:)

Çok teşekkürler Muhabbet Çiçeği:)

Fatoşcum foto için epey bir uğraştım:) Sen güzel diyorsu öyledir:) Çok sağol:)

Mutluluk Defteri / Tuğba dedi ki...

Merhaba

Sitenizdeki diğer tarfileriniz gibi truflarda harika.. ellerinize sağlık...

http://mutlulukdefteri.blogcu.com