19 Ağustos 2008 Salı

Salsaaa!.....

Yıllardır hep bir dans kursuna gitmek istemişimdir. Özellikle Latin danslarından birine. Gittiğimiz spor salonun asansöründe gördüğümüz ilanla bu isteğim gerçekleşti. 5 haftadır salsa dersi alıyoruz. Bunda kuzumun etkisi büyük. İlanı görür görmez hemen kayıt yaptırdı sınıfa. Olur mu? Olmaz mı? derken dün 5. dersimize girdik. Çok zevlki bir dans. Bol hareketli, bol dönüşlü. Ama kolay değil açıkcası. Şimdilik fena gitmiyouz. Daha çok erkeğe rol düşüyor, erkek yönlendiriyor. Spordan çok daha zevkli. Salsa derslerine koşa koşa gidiyoruz. Spora o kadar hevesli gitmiyorum açıkcası. Hem dans ederken zaman nasıl geçiyor anlamıyorsunuz hem de devamlı hareket edip kalori yakıyorsunuz. Don Omar-Pobre Diablo bizim en sevdiğimiz parça. Bu parçayla çoşuyoruz:))

6 yorum:

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Çok iyi yapmışınız :))))
Harika diyorum :))))) Benim de isteyip de ama bir türlü gidemediğim bir kurstur. Özellikle de tango yu istemişimdir.

Sevgiler...

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Yıllardır benim de istediğim bir şeydir bu Seblacığım. Gerçekleştirebildiğin için kutluyorum seni. Güzel gelişmeleri bekliyoruz.

Sevgilerimle...

Burcu Demirel dedi ki...

super sarkilar yaa! ben de bi ara arjantin tango denemistim ama o zaman nisanlim olan esim baska bi sehirde oldugundan, fazlaca yakınlık isteyen arjantin tango gun gectikce zor ve sıkıntılı bi hal alınca bırakmak zorunda kalmıstım :))) hala içimde uktedir..

Betül dedi ki...

Seblacım bence çok zevkli ve en güzel spor dans etmek....Sanada kuzunla başarılar.Bakalım kurs sonunda neler göreceğiz:)

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Zerrin Hanım hiç durmayın! Hemen başlayın! Bir arkadaşım tangoya yeni başladı. Çok zevkle yapıyor!

Sağol Burçin! İnşallah;)

O zaman Poyraz biraz büyüsün, siz de doğru Tangoya;))

Sağol Betülcüm:) Bakalım:)))

Benim Hayatim dedi ki...

Yol Arkadaşınla yaşadığın anlar böyle keyifli geçiyor demek. İkinizde çok şanslısınız aynı zevkleri paylaştığınız için :)