14 Mayıs 2009 Perşembe

Seviyorum ben Boğa olmayı...

Mayıs ayı benim ayım...Bahar çocuğuyum ben. Doğumgünüm Mayıs'ta...Ne sıcak ne soğuk olan, baharı iliklerinize kadar hissettiğiniz Mayıs'ta...Bu ay Boğa'ların ayı. Seviyorum ben Boğa olmayı...
Toprak burcuyuz biz; ayağımız yere basmalı. Riskten çok hoşlanmayız. Eğer yaşamımızdan memnunsak değiştirmeye yeltenmeyiz genelde. En bariz özelliklerimizden biri de inatçı olmamızdır. Bize ne yapmamız gerektiğinin söylenmesinden fazla hoşlanmayız. Konforu ve lüksü severiz. Kendimize konforlu bir ortam yarattığımızda; kimse kaldıramaz yerimizden:) Laf aramızda birazcık tembellik de vardır huylarımız arasında:))) Alışveriş ayrı bir tutkudur bizim için. Yemek yemeye bayılırız! Karnını doyurmak için yemek yiyenlerden değilizdir. Zevk alırız yemekten. O yüzden de genelde kilolarla başımız derttedir:) Dostlarımıza değer veririz, dertlerini, sıkıntılarını can kulağıyla dinleriz. Hassas, kırılgan hatta biraz da alınganızdır. Güzel olan herşeyi severiz...
Gayet megolamanca bir yazı olduğu biliyorum ama dedim ya seviyorum ben Boğa olmayı!...
Tüm Boğa'ların doğumgünleri mutlu olsun!...

22 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

Bir yerde okumuştum, her ev de bir boğa olmalı, herkesin hayatında bir boğa olmalı diye. Şükür ki bizim evde var ve iyiki var. Doğum gününüz kutlu olsun nice sağlıklı mutlu yaşlara tüm sevdiklerinizle

TuBiKKo dedi ki...

canımmm evet ben de seviyorum boğa olmayııı :) dediğin gibi benim de tek sevmediğim yanı fazla kilolarla olan sorunumuz :) dilerim kuzucun olmadan geçirdiğin son doğumgünün olsun..Bu arada Şafak 1 artık di miii :) Cumartesiyi iple çekiyorum ve konvoyun en geç yarın tunceli'den çıkması için dua ediyorum yoksa bizim kavuşmamız pazara kalacak bu gidişle :( neyse sen de dua et olur mu benim içinnn...Kavuşmaya 1 kala kocaman öpücükler....

AsYa dedi ki...

nice güzel yaşlara

PastaZer dedi ki...

Ben de boğaları seviyorum, babam da boğa. Doğumgünün kutlu olsun...

TATESAL dedi ki...

Bende bir Boğa kadınıyım ve senin yazında belirtiğin tüm özellikleri aynen taşıyorum...Üstelik yükselenim başak ve birde titizlik ekleniyor....Ama bende çok seviyorum boğa olmayı,başka bir burçta olmayı istemezdim sanırım...
Ben 20 mayısta doğmuşum,boğanın son günü....
Sanada nice güzel yaşlar diliyorum canım sevdiklerinle hepberaber....

Haydins dedi ki...

mutlu boga insani nice yaslar sana :)Sevdiceginle uzuuun ve mutlu bir omur dilerim..

yass dedi ki...

ben de oglak olmayı:)

engindeniz dedi ki...

Doğumgünün kutu olsun,nice mutlu yıllara:)Tüm dileklerin gerçekleşsin..

Hayatın Ressamı dedi ki...

nice sağlıklı mutlu umutlu yıllar diliyorum.

SMİLENA dedi ki...

ay aya.bir boğa daha.dün de ablamın d.g'dü.çok doğru tarif etmişsin...bende boğa kadınını çok severim.
nice güzel yıllara.sevdiceğinle birlikte yaşlanın..
çok çok öpüyorum..

Ece Nur'un Annesi "Mine" dedi ki...

13 MAYIS 1984 doğumluyum ben de. benim de hayatım mayıs ayına bağlı.bu ayda doğdum,bu ayda aşık oldum,bu ayda nişanlandım ve bu ayda evlendim... kaldı ki bu sene de bu ayda ANNE oldum =)kızım 13 ağustos doğumlu ve ilk defa anneler günü de kutladım bu sene ... Boğa olmaktan ben de gurur duyuyorum ... İYİ Kİ VARIZ ARKADAŞIM...İYİ Kİ DOĞMUŞUZ =)

şirinem dedi ki...

nice mutlu yıllara canım annemde boğa dün kutladık doğum gününü boğalar inanılmaz bir enerji ve sabra sahip buna bayılıyorum yorulmak nedir bilmiyorsunuz.

Flame dedi ki...

Bende boğaları severimmm :)

Nice yıllara, nice yaşlara..

En büyük hediyende geliyor, daha ne olsun..

Püstüklü Mama dedi ki...

Mutlu yaşlar :)

Eya dedi ki...

Dogumgününü sevgiyle kutlarim....

zehra

HÜLYA dedi ki...

Sebla, Dogumgünün kutlu olsun.
Saglik, mutluluk ve basarilar dilerim... Bende bogayim. Dogumgünüm nisan ayindaydi :-)
Yarin sevdigin esin e kavusacaksin. Sizlere çok güzel haftasonu tatili diliyorum. Yoksa, tatile mi çikiyorsunuz? O zaman simdiden sizlere güzel tatil günleri dilerim.

TuBiKKo dedi ki...

şekero sana mail attım müsait olduğunda bakarsın :)) kavuşmaya saatler kala öpüldün kocamannnn :))

zuzuların annesi dedi ki...

Hay Allah,geç gördüm canım:(
Neyse 1 gün gecikmeli olarak...

İYİ Kİ DOĞDUN...İYİ Kİ VARSIN...
DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN:)))

Mehtap dedi ki...

Bende boğayım.Bende seviyorum boğa olmayı.ne güzel tarif etmişsin.Bu arada sağlıklı,hayırlı,uzun,sevgi dolu nice yaşamlara inşaallah.Doğum gününüz kutlu olsun.

yildiz dedi ki...

Yeni yasin hayirli olsun canim.
Daha nice yillari sevdiklerinle beraber gecirmeni diliyorum,sevgiler....

SOFRAM dedi ki...

Seblacığım nice yıllara kuzucuğunla ve tüm sevdiklerinle beraber sağlıkla ulaşmanı diliyorum canım...
Canım hadi gözünü aydın,hasretlik bitti, eşine kavuştun, allah mutluluğunuzu daim etsin canım...
Sevgilerimle öpüyorum...

Adsız dedi ki...

güzel boğa kadını, hep mutlu kal..:):)

melike