26 Ocak 2010 Salı

ÇİKOLATAAAA

Anlatacak çok şey var aslında. Okul, kar, kitaplar, filmler...En önemlisi çikolataaa:) Geçtiğimiz 2 hafta boyunca çikolata derslerimiz vardı. Tahmin edersiniz ki çok zevkliydi. Karamelli kalıp çikolata, grignotine, cevizli buttercrunch, mango-vanilya ganaj, truff, marzipanlı karamel çikolata yaptık derslerde. Makaronlar ise geçtiğimiz haftanın süprizi Mickael Azouz'a ait. MSA geçtiğimiz hafta Dünya Çikolata Şampiyonu Mickael Azouz'u ağırladı. Kendisiyle 2 gün ders yapma şansımız oldu. Yukarıda gördüğünüz renkli kalıp çikolataları ve makaronları yaptık. Orijinal makaron yapma ve tatma fırsatımız oldu böylece. Kendisi çok neşeli ve sempatik bir insan. Tek tek ilgilendi bizlerle. Bu arada dün şeker hamuru dersine başladık. Figür çalışmaları yaptık. Okul bitiyor anlayacağınız. 1-2 haftamız kaldı en fazla. Staj yerlerimiz belli değil henüz. Bakalım neresi olacak???

4 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

Çok kötüsün..

Tuğba Agaci dedi ki...

Öncelikle yeni sayfanı gerçekten çok beğendim.Gelelim çikolatalaraaa,çikolatalar harika gözüküyor buradan,tatları kim bilir nasıl güzeldir ımmm (:

Not:Staj haberlerini merakla bekliyorum..

Sıkı takipçin Tuğba

Flame dedi ki...

Nefisss gözüküyorrr. Hayaline kavuşmana çokkk az kaldı Seblacım. Ne güzelll..

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Asortik yapma:)))

Tuğbacım çok sağol:) Sayfayı beğenmene çok sevindim:)) Ben de heyecanla bekliyorum!!!

İnşallah Alevcim:))))