22 Ağustos 2011 Pazartesi

İftar sofrası 2011


Bu sene de bir iftar sofrası hazırlama fırsatım oldu. İftar sofralarının tadı ve keyfi bir başka oluyor kesinlikle...Menü geçen senekinden çok farklı değil aslında ama yine de sayayım isterseniz:

Fırında Garnitürlü Tavuk
Pesto soslu Tortellini
Fırında baharatlı patates
Köz biber 
Domatesli-biberli köz patlıcan kavurma
Yoğurtlu kabak
Zeytinyağlı barbunya
Çoban salata
İftariyelik: Keçi peyniri, zeytin, bal ve pekmez.
Tatlı olarak da muhallebili kadayıf.


Masa mor, mavi ve beyaz renklerinden oluştu. Lavantayı çok sever oldum son zamanlarda. Yemek takımımınsa lavantalı olduğunu daha yeni keşfettim:) Komik ama gerçek:)


En sevdiğim sürahim...

Annemin ben evlenmeden önce Kapalı Çarşı'dan aldığı masa örtüsü takımı. İlk yıllar kullanmıyordum ama artık kıyıp kullanıyorum:)

12 yorum:

Girls On Blog dedi ki...

Nefis görünüyo Sebla'cim hem elcegizlerine hem de zevkine saglık..:)

Adsız dedi ki...

sürahini bende çok beğendim birde limonları koyduğun cam kabıda çok sevdim :)

hayırlı iftarlar olsun efendim :)

Swotpisces dedi ki...

masa örtüsü çok şık gerçekten.

Zeynep'in Evi dedi ki...

lavantalı hemde tabaklar, ne kadar güzeller sebla..

Ipek dedi ki...

Cok zarif gorunuyor masa dizayni. Zevkle ve muhabbetle..

ceydabural dedi ki...

çok hoş görünüyor herşey ellerine sağlık :)

Unknown dedi ki...

Taşınma telaşı, iş güç, annemlerde yediğimiz akşam yemekleri derken o kadar uzun zamandır yemek yapmıyorum ki misafir ağırlamayı bile unuttum. Senin sofran süper olmuş ama böyle sade sofraları seviyorum ben abartısız bizim kültürümüzde olduğu gibi.

annesiningülü dedi ki...

lavantalı takımın çok hoş canım :)
masa ise çok zarif, abartı yok ve sıcak. Tam senlik :D

Meyra dedi ki...

hımmm çok nefis gözüküyor bu masa:))eline sağlık canım özellikle muhallebili kadayıf kısmıyla ilgilendim:)

Elifinelizi dedi ki...

Allahtan şu saat itibariyle tokum , yoksa derdim ahhh naptın yaktın beni hihihii
tabaklarındaki lavantalar ne güzel ,ilahi sen gerçekten yeni mi farkettin Ramazan bitiyor ve ben daha kimseyi ağırlayamadım .bu sıcaklar bizi bizden aldı götürdü
ne mutlu sana , bizide ağırladın

estasarimelif dedi ki...

ne hoş bir sofra olmuş:))
börekten istiyoruuuum. patlıcanlı olandan...

YemekAtlası dedi ki...

Tabakları çok beğendim :-)