30 Ocak 2012 Pazartesi

Efes Pilsen Pasta


Herkese iyi haftalar:) Geceden beri devam eden kar sayesinde bembeyaz bir güne uyandık bugün. Evde olanlar için manzara çok güzel ama işe gidenlere kolaylıklar diliyorum. Geçen hafta çarşamba itibariyle 24. haftamızı bitirip 6 aylık olduk:) Pasta yapmaya devam ediyorum. Bir 1 ay kadar daha da edebilirim diye düşünüyorum. Sadece uzun süre ayakta kalmak yorucu oluyor. Son yaptığım pasta Banu Hanım'ın arkadaşı için istediği bira şişesi şeklinde pasta. İçi bol çikolalatalı. Mutlu ve sağlıklı yaşlar diliyorum.

6 yorum:

annesiningülü dedi ki...

çok orjinal bir fikir :)

SMİLENA dedi ki...

ellerine sasğlık .süper olmuş Seblacım....

Zeynep'in Evi dedi ki...

ben ilk kez görüyorum efes pilsen pastayı..çok muntazam gözüküyor!

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Aynen öyle Baharcım:)

Semracım çok teşekkür ederim:) Beğenmene çok sevindim:))

Ben de ilk kez gördüm ve yaptım Zeynepcim:) Çok sağol:)

Kiraz Limanı dedi ki...

Şimdi kıskançlıktan çat diye çatlıycammmm :)

Pasaklı Kraliçe dedi ki...

çok sevimli..