7 Kasım 2012 Çarşamba

Yarım yaş:)

Rüzgar bugün tam tamına 6 aylık oldu:) Artık yatmaktan hoşlanmayan, oturmayı tercih eden hatta emeklemek yerine ayaklanma çalışmaları yapan bir kuzu. Yanlız kalmayı hiç sevmiyor. Eğer oyuna dalmamışsa; odadan çıktığımı görür görmez ağlama numarasına başlıyor. Döndüğüm anda da susuyor. Geçen ilk defa bir kitap için ağladı. Verdiğimiz anda sustu. Babasını arkadaşımızın oğluyla oynarken, melul melul süzdü. Kıskandı belkide:) Telefonda anneannesi ve dedesiyle konuşurken tepkiler veriyor gerçi isteği daha çok telefonu yemek:) Gezmeyi çok seviyor. Özellikle de açık havayı. Evde mızmızlık yaparken dışarı çıktığımız hiç sesi çıkmıyor köftenin:) Dışarıda merak meraklı etrafa bakarak dolaşıyor. Dişlerimiz gelmek üzere sanırım. Kabardılar ve çok kaşınıyorlar. Rüzgar'ı uyutmakta zorlanır olduk. Gece uyanmaları da sıklaştı. 

Kakada kan problemimiz devam ediyor. Benim 1,5 aylık diyetim pek bir işe yaramadı. Dr. en son 1 hafta anne sütünü keseceksin. Sadece özel mama tüketecek dedi. Önce deneyecektim sonra emziren anneler grubunda yazıştım ve bir dr.la daha görüştüm. Sonuç olarak; anne sütünü hiç kesmedi. O alerji mamasını da hiç kullanmadım. Hatta diyeti de bıraktım. Kakası hala aynı. Artık 6 aylık olduğumuz için ek gıdalara geçeceğiz. Nedense ek gıdalara geçince bu problemin de çözüleceğine dair bir inanç oluştu bende. Belki saçma ama deneyeceğim. 1,5 aydır doğru düzgün birşey yemediğim için psikolojim de etkilendi. Bakalım ek gıdalara başlayınca neler olacak? Herkese sağlıklı, mutlu günler dileriz:) 

6 yorum:

3prenses dedi ki...

maşallah rüzgara öncelikle.umarım problem çabuk çözülür.sağlıkla kalın:)

Adsız dedi ki...

Ay yerim ben rüzgarı :) Maşallah büyüdü zaman nasılda geçiyor.

Unknown dedi ki...

ben bu köfteyi yerim yerim doymam amaaaa:))

dijle dedi ki...

Nice ayları,yaşları olsun Sevgili Sebla

Mermaid dedi ki...

Merhaba,
bende allerjik bebek annesiyim.bizde yumurta ve sut proteinine allerji var.Biz 5 aylik iken bir cocuk allerji uzmanina goturerek ve prick test yaptirarak kesin olarak ogrendik.Bebekler kucuk iken bu testi yapmak daha kolay ama nedense doktorlar yanasmiyor pek.allerji ile yasamak zor is ama nekadar erken ogrenilirse okadar iyi.allah dermansiz dert vermesin yavrularimiza yeterki.Yumurtaya cok dikkat edin.Kendisini yemeseniz bile bir cok urunun icinde var.Umarim en kisa zamanda minigin problemi cozulur.sevgiler.elif d.

çınar dedi ki...

Ek gıda ile inşallah düzelecek rüzgarım