18 Ocak 2013 Cuma

Neredeyse 8,5 aydır dünyalı Rüzgar ve benden...


40 yılda bir yazan bloggerlardan oldum farkındayım ama tahmin ettiğiniz gibi Rüzgar'la günler çabucak ve yoğun geçiyor. Son yazdığımdan bu yana neler yapıyor neler:) Artık neredeyse 8,5 aylık oldu. Bariz bir şekilde ba-ba, de-de ve gel gel diyor. En büyük isteği yürümek! Bugün uzunca bir süre yatağına tutunarak ayakta durdu. Emeklemeyi tercih etmedi hiç. Sadece nesnelere uzanıyor ya da atlıyor bazen. Yürüteç kullansak bütün evi 30 kere turlardı kesin bütün gün. Kakadan kan (bu tabir de çirkin ama kusura bakmayın) giderek azalıyor. Şu an 15 günde 1 e düştü. Kusmalar da çok nadir oluyor. Ben yine de alerji ihtimaline karşın inek sütü ve eti tüketimimi minimumda tutmaya çalışıyorum. Ek gıdaya da geçtik ama yine alerji şüphesinden dolayı hipp in sütsüz ek gıdaları, elma, armut püresi ve sebze çorbalarından öteye geçemedik henüz. Dr.umuz 10.aya kadar sadece anne sütü dahi alsa kilosu ve gelişimi iyi olduğu sürece problem olmayacağını açıkca söyledi. Ben de rahatladım biraz. Yarın dr. kontrolümüz var bakalım ne durumdayız göreceğiz. Rüzgar doğduğundan beri ilgi isteyen bir bebek oldu, hala da öyle. Yanlız kalmayı sevmiyor, şu sıralar devamlı birisi onunla oynasın, konuşsun istiyor. Müzik duyduğunda ya da biz şarkı söylediğimizde; oynamaya başlıyor. Artık bir minik bir adam sanki. İnatlaşıyor, sinirleniyor, üzülüyor, seviniyor. En çok da ağlıyor tabiki tepkisini belli etmek için. Uyku düzenimizse tamamen bozulmuş durumda. Geceleri 2 kere uyanan Rüzgar her saat başı uyanıyor. Açlıktan dedik ama yok değil. Reflü dedik yok o da değil. Dişlere bağlıyoruz en son ihtimal. Alttan 2 dişi ve üstten 4 dişi kabarmış durumda. Sağ alttaki diş de patladı patlayacak. Şimdi düşünüyorum da 4 aylıkken çok kaşınıyor diş mi çıkaracak acaba diyorduk. Meğer ne uzun bir süreçmiş bu. 

Beni sorarsanız; çoğunlukla uykusuz, bu yüzden bazen yorgun ve bazen de modum düşük durumdayım. Yine de şükür herşey için! 8,5 ay geçti, gitti bile. Bir bakmışsınız 1. yaşını kutluyoruz:) Bu arada benim yılan hikayesine dönen www.seblanindukkani.com yakında yayında olacak inşallah! Artık çalışmaya da başlamam lazım. Geç bile kaldım:) Aktif olduğunda paylaşacağım sizlerle:) Kilolardan da mı bahsetsem acaba:)? Ben tam 22 kg aldım hamileliğimde. Şu an 5 kg fazlam var. Bir ara Rüzgar'ın diyetinden dolayı mecburen hazır gıdaları kesince 3 kg verdim. Şu anda dikkat etmiyorum ama şükür almıyorum da. Eski kıyafetlerime girebilmenin dayanılmaz hafifliğindeyim:)) O yüzden 5 kg çok rahatsız etmiyor beni:) Bizde durumlar böyle. Mutlu hafta sonları diler, öperiz:)

5 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

Merak etmiştim artık.Bizi habersiz bırakma lütfen..

a. gizem dedi ki...

öperiz biz de sizi :)

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Haklısın Asortikcim ama malum durumlar:) Öpüyoruz;)

Peki:)) Teşekkür ederim Gizemcim:)

Adsız dedi ki...

Özlemişiz. İnşallah daha sık yazacağın rahatlığa kavuşursun ileride.. :)

annesiningülü dedi ki...

çocuk olunca fırsat kalmıyor dimi yazmaya :)
instagram olması güzel birbirimizden haberdarız :)