29 Haziran 2007 Cuma

O MEMO BURASI NEW YORK AMERİKA...


İşte size New York'tan fotoğraflar ve izlenimler. Açıkcası kuzum New York'u pek beğenmemiş. Pek temiz değilmiş, insanlar genelde kabaymış. Etrafta ispanyollar çoğunluktaymış. Türk pek görememiş. Yanında kaldığı aile Dominik'liymiş. Kaldığı kasabada her an karşınıza bir geyik ya da sincap çıkabiliyormuş. Su hem pahalıymış hem de güzel değilmiş. Yemekler de idare edermiş. Starbuckslar çok salaş yerlermiş. Buradaki gibi değilmiş. Gloria Jeansler daha iyiymiş. Orada birçok milletten insanla karşılaşmış. En düzgün insanların yine Türkler olduğunu söylüyor kuzum:) Ayrıca meşhur Özgürlük Anıtı filmlerdeki gibi ihtişamlı değilmiş. Oraya gitmeye değmez diyor kuzum. Rockefeller binasından görüntü çok güzelmiş. Fotolarda görebilirsiniz. 5. cadde de bir sürü mağaza varmış. Times meydanı çok güzelmiş. Bir gece Türk restoranında yemek yemişler. İskender, içli köfte, sigara böreği. Orada çok iyi gelmiş bu yemekler. Aklımda kalanlar bunlar...Herkese iyi haftasonları!
Not:Can denize girmek, serinlemek ister. Bakalım...

6 yorum:

Anne ve Bebisi dedi ki...

Nasıl yani? Şimdi New York'a gidelim mi? Gitmeyelim mi? :))

Sakın senin canın çekmesin diye ballandıra ballandıra anlatmıyor olmasın:))))))

gunlukcugum dedi ki...

gelen pisman gelmeyen pisman)))newyorkun super reklami oldugu icin herkes hayran newyorka ama hayran olunacak bir sehir degil insaallah bizde turkiyeye kesin donus yapariz selam ve dua ile

anemon dedi ki...

en güzel memleket bimki yinede her sey bol ve güzel ben çıkmadım yurt dısına ama esim gitti bir kaç yer ve hiç bir sey yenmiyor çok pis özellikle mısır berbatmışş

Sebnem'den dedi ki...

GEZEBİLDİĞİM KADAR BENDE GEZDİM AMA EN GÜZELİ BİZİM ÜLKEMİZ..HELE İSTANBUL...1 NUMARA..

LoLa dedi ki...

olsun ama görmek gerek yaa ben isterdim
o lolaaa burası new york amerikaa
insanlar simsiyah kızıl beyazzzzzzzzzzzzzzzzzzz:)

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Esra çok güldürdün beni:)Memo'yu kocaman öpüyorum.

Merhaba Rana! Haklısın sanırım. İnşallah en kısa zamanda dönersiniz. Hakkınızda hayırlısı olsun! İstanbul'dan sevgiler.

Evet Civciv. Ben de yurtdışına çıkmadım hiç ama hep duyuyorum. Biz şanslı insanlarınız aslında ama kıymetini bilemiyoruz!

Evet Şebo! Hele İstanbul'un yerini hiçbirşey tutamaz. Al simidini çayını, koş deniz kenarına! OOOOhh:)

Lolacım öncelikle hoşgeldin! Çok özledim seni:) Görmek lazım ama pek bana göre değilmiş New York:)