10 Eylül 2007 Pazartesi

nOt

Tatilden döndüm, kuzum yine bir yerlere gitti...Cuma günü ünv.den arkadaşım geldi:) Hasret giderdik, bol bol konuştuk, Ankara'dan son haberleri aldım:)) Canım hiç değişmemiş, neredeyse 2 senedir görmemiştim. O akşam yeni bir cheesecake tarifi denedim. Çok beğenildi. Yakında burada:)) Haftasonu bol bol Lost izledik. Birkaç aydır Lost hastası olduk, çıktık. Ama herkesin aksine ben Sawyer'a gıcık oluyorum. Aslında tatille ilgili yazı yazmak istiyordum ama bir türlü fırsat bulamadım. Fotoları aktaramadım, vakit olmadı vs.. İnşallah bugün veya yarın 4 günlük Antalya tatilimizi yazacağım. Bugün haftaya yoğun başladım. Hadi bakalım herkesin haftası süper olur umarım.

8 yorum:

Mutluveumutlu dedi ki...

Öncelikle Allah kavuştursun diyorum ve iyi bir hafta diliyorum.
Tatil resimlerinide merak ediyorum :)))Şiir gibi oldu :)

ayci dedi ki...

öylesine rastadim ugradim...ve fark ettim ki yavas yavas herkes tatilden dönüyor...bende döndüm...:)

kakaolusevgi dedi ki...

HOŞGELDİİİİN.TATİL YAZINI VE FOTOĞRAFLARINI MERAKLA BEKLİYORUM ŞEKER. İYİ HAFTALAR SANA DA CANIM.

Benim Hayatim dedi ki...

Hoş geldin umarım dinlenebildin. Demek yine hasret yolları düştü şansına :)

Şimdi LOSTu yavaş yavaş izle bittiğinde öyle bir alışkanlık oluyor ki ama neden ouyorsun. Sawyer çok keskin bakar severim kendileri :p

Emre dedi ki...

E hadi ben çıkamadım tatile, seblacım anlatta içim açılsın şöle bi hayaller kurayım bende tatil yapmaya dair.

LoLa dedi ki...

hoşgeldiiinn...
yine mi yanlız kaldın cnm ya:(
lost mu dedin?:) biz lostun bütün serilerini bitirdik heyecanla şubatı bekliyoruz
sawyer ı ailecek begenerek izliyoruz:))
belki de ilerleyen bölümlerde seversin ben de ilk zamanlar sevmemiştim
cheesecake tarifini bekliyorum bende yapıcam öptüm))

kakaolusevgi dedi ki...

ALLAH KUZUNA KAVUŞTURSUN CANIM EN KISA ZAMANDA.

Adsız dedi ki...

merhaba,
bloga ilk kez girdim.. sevdim.
e yine gelirim:)
lost'a da sawyer'a da bayılırım:)

sevgiler..