6 Kasım 2007 Salı

Bugünlerde...

Bugünlerde çok yoğunum. Yapmam gereken birçok şey var. Hepsi Kasım ayında buluştu sanki. Öncelikle Aralık ayında girmemem gereken bir sınav var. Onun için çalışmam gerekiyor. Ama ben hala başlamadım. Bu sıralar nedense yemek sonrası direkt uyuma moduna giriyorum. Kendimi toparlamam lazım.

Kurban bayramında yurtdışında olmayı planlıyoruz. O yüzden pasaport-vize işlemleri var. Ben nedense çocukluğumdan beri bu bürokratik işlemlerden nefret ediyorum. Oraya para yatır, başka yerden form al. Notere evrak onaylat. Sıkıyor beni böyle şeyler. Yeni vesikalık fotoğraf da çektirmek zorunda kaldım. O da ayrı bir stres unsuru benim için. Şu Kasım ayı bir geçse hayırlısıyla. Ama Aralık başında da sınav var:( En güzeli direkt bayram öncesine ışınlanayım ben. Vizeyi almış olalım, sınavım çok iyi geçmiş olsun, eşyalar da hazır olsun. Ohhh süper:)


Geçen cumartesi günü sevgili Betülle buluştuk. Siz onu Betül'ün Mutfağı'ndan tanırsınız. Gönül Dostları etkinliğinden beri görüşmek istiyorduk. Ancak kısmet oldu. Betül aynı blogundaki gibi çok candan, sıcak birisi. Çok güzel bir bayan:) Biz sanki yıllardır tanışıyormuş gibi uzun uzun sohbet ettik. Arkadaşlardan, insanlardan, bebişlerden:) İnsan bazen hiç yüzünü görmediği biriyle arkadaş olabiliyor. Kendini ona karşı yakın hissedebiliyor. Bazılarına göre belki bu garip bir durum. Ama ben yaşayan biri olarak bir acayiplik göremiyorum. İşte böyle...

5 yorum:

SOFRAM dedi ki...

Canım Seblacım merhaba, şu günlerde epeyi yoğunmuşsun, sana kolaylıklar diliyorum canım. Okullar bitse de sınavlar hiç bitmiyor galiba, başarılar diliyorum canım...İnşallah pasapot işlemlerini de çabuk halledersiniz.Dediğin gibi görmeden de güzel arkadaşlıklar kurulabiliyor,galiba hisler insanı yanıltmıyor. Ailecek sevgi ve selamlarımızı gönderiyoruz canım....

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Fatma Hanım inşallah:) Çok teşekkürler:)Siz de o uzakta ama yakın arkadaşlardansınız:) Bizden de size sevgi ve selamlar:)

kakaolusevgi dedi ki...

Tatlım bu tatlıyı ben de bir misafirlikte yemiştim ve özellikle ortasındaki kakaolu bölümü beni çok cezbetmişti :))
Betülcüm öle sıcak,şen,içten,tatlı bir hanımdır.Eminim sen de ölesin,belli mi olur birgün belki hepberaber görüşürüz.

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Evet kakaolucum aynen öyle:)İnşallah İStanbul a geldiğinizde görüşürüz;) Belki de biz Bursa'ya geliriz:) Tanışmayı ben de çok isterim:)

Mutlu Kum Taneleri dedi ki...

Ay negüzel bayramda yurtdışı tatili. Bol bol resim çek . Dört gözle beklerim resimleri ben artık :)