20 Ağustos 2010 Cuma

Ev yapımı böğürtlen suyu

Erik suyundan sonra böğürtlen suyu da yaptım. Artık olabildiğince hazır meyve suları vs. içmemeye çalışıyorum. Zaten kola alışkanlığım yok. Bir tek soda içiyorum. Hazır bütün meyveler varken tam meyve suyu, komposto ve reçel yapma zamanı. Yapımı yine aynı. Büyük ve derin bir tencereye böğürtlenleri, bol suyu ve biraz şekeri koyun ve kaynatın. Böğürtlen; ishale, kansızlığa, hazımsızlığa, romatizmaya, saç dökülmesine vb. birçok rahatsızlığa faydalıymış. Şifa niyetine!

14 yorum:

Unknown dedi ki...

ah ah çok severim bennn...ellerine sağlık..

Adsız dedi ki...

ohhh afiyet olsun, sağlık olsun...
ellerine sağlık:))

Melike

annesiningülü dedi ki...

ellerine sağlık
resimdeki hali bile serinletti

Ful yaprakları dedi ki...

ellerine sağlık afiyetler olsun :)

dunyada bir balık dedi ki...

off off bayılırım bir de böğürtlenin reçeline ;)

Gami dedi ki...

Çok güzel gözüküyor.. Ellerinize sağlık : )

Özlem dedi ki...

geçenlerde kayınvalidem bana vermişti, buzlukta duruyor şu anda ama akşama hiç şansı yok :)))

Unknown dedi ki...

Evet bende bu aralar taze meyvelerle uğraşmaktan kendimi alamıyorum mesela az önce kızılcık şerbeti yapmaya çalıştım bakalım iftardan sonra tadına bakınca yayınlarım artık.
ellerinize sağlık.
dolapta böğürtlende var bu arada acaba bende -suyunumu- çıkarsam :-)))

ceydabural dedi ki...

erik suyundan sonra şimdide bu amanınnnn :)

Tuğba Agaci dedi ki...

Sağlık ve mis gibi böğürtlen kokusu ıımmmm..Ellerine sağlık.

Mutluanne dedi ki...

Buz gibi içilir bu sıcaklarda elinize sağlık

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Ellerine sağlık. Bende sizin gibi asitli içecekler içmiyorum. Hazır meyva suları da içmem. En güzeli ev yapımı ürünler :))

Umarım bir gün sizde hayallerinize kavuşursunuz :))

Sevgiler...

Kitapkolik dedi ki...

Annem de yapıyor bazen ama dut suyu çok daha güzel...Bu arada bir duyurum var:

Yeni hayata geçirdiğimiz kitap sitesi projemize renk gelsin diye mini bir yarışma organize ettik. Kitap ödüllü bir yarışma. Yarışmamızı sitenizden duyurarak çekiliş hakkı kazanabilir ve sitemizin tanıtımına destek olabilirsiniz… Yarışma sayfamızın linki: http://www.kitapkolik.net/kitapkolik-net-kitap-odullu-yarisma

Admin dedi ki...

www.meyvesitesi.com 'da doğal böğürtlen suyu ve dağ eriği suyu satılıyor.Tavsiye ederimm