3 Kasım 2010 Çarşamba

Hoşgeldin Kasım...

 

8 yorum:

dunyada bir balık dedi ki...

Nerenin kuşları bunlar tatlılar :))

ceydabural dedi ki...

ne güzel bugün bloglarımızda kuş var:)( ilk fotoğrafı çok sevdim)

ayrıca kasım güzel olsun çokkkk

n@zo dedi ki...

Kasım en sevdiğim ay! Biliyorum güzel geçecek hepimiz için..
Sen de devamını getir Seblacım bu güzel fotoğrafların..

'Berrin' dedi ki...

oyy canlarım ne tatlılar :)

kasım; bulanık bir aydır. geniz yakıcı. bazen sarsıcı.

Adsız dedi ki...

ne zaman kuş görsem yakında göbeklerini sevmek isterim:) tombik tombik ya pek sevimli gelir bana:) Kasım harika başladı böyle de gider umarım... Sevgiler,

cansudere dedi ki...

çok şekerler yaa

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Yan çatının sahipleri:)))

Teşekkürler Ceydacım:) İnşallah olacak;))

Sağol Nazocum:) İnşallah!!

Berrincim umut edelim ve inanalım ki herşey çok güzel olsun bu ay:))

Sevgili Adsız ben de aynı şeyi düşünmüştüm:)) İnşallah diyorum!!!

Sağol Cansucum:)))

Zuzuların Annesi dedi ki...

Kasım da SEBLA başkadır!?:))
Öptüm seni:)