6 Mart 2012 Salı

30'a 1 kala:)


30'a 1 var bugün. 30. hafta deyince bir irkiliyor insan. Şunun şu sırasında 10 hafta kalmış. Az gibi sanki:) Çok şükür iyiyiz, herşey yolunda. Benim kilolar aldı başını gitti gerçi. 15 kg aldım ki son aylarda daha hızlı alınıyor diyor herkes. Dr.um kilom konusunda yorum yapmıyor hiç. Boyum var diye ya da başedemiyor mu artık bilmiyorum:) Artık ağırlaştık iyice malum. Hareketler biraz daha kısıtlanıyor ister istemez. Yatarken bir taraftan, bir tarafa dönmek zorlaştı. Yürüyüşüm de penguenlere benzemeye başladı:) 


Bu arada bir sürü işimizi hallettik. Alışverişimizi yaptık. Birçok şeyimizi Eminönü Havuzlu Han'dan aldık. Ben ilk defa gittim ve şaşırdım doğrusu. Anne için gecelikten, emzirme s.ütyenine, ateş ölçerden, g.öğüs pompasına herşey var. Bebek için de hastane çıkışından emziğe, şampuandan havluya bütün ürünler mevcut. Fiyatları da piyasaya göre daha uygun. Nakitte de bayağa indirim yapıyorlar. Biz hastane çıkışı olarak yukarıdaki takımı seçtik. Kırmızı-lacivert-beyaz favorimiz. Ben de bu takıma uygun bir gecelik aldım kendime. 


Odamızı Modoko'dan Mutlu Bebe'den aldık. Bütün mağazaları dolaştık. Ürünler aşağı yukarı aynı zaten. En uygu fiyatı buradan aldık. Beyaz bir dolabımız var mavi perdeli. Bir de büyeyen yataklardan. Odamızın küçük olduğunu daha önce de söylemiştim. O yüzden şifonyere yer kalmadı ama bu kadar eşya da şimdilik fazlasıyla yeter diye düşünüyorum. 2 tane raf astık duvarlara. Yatağı ve uyku setini de mobilyacımız verdi. Oda için genel olarak hava ile ilgili şeyler seçtik. Paraşütlü bir uyku seti, uçaktan çekmece kulpları bir de uçak şeklinde avize:)


İsimliğimizi de mobilyacımızdan rica ettim ben. Hem hastanede hem de evde kullanırız diye düşündüm. O da çok içime sindi. Maşallah diyeyim:) Odamızın eşyaları havalanırken; biz de yıkama-ütüleme işlerine başladık. Hastane çantamız da bu hafta hazır olacak inşallah. Bizden haberler böyle işte:) 


14 yorum:

Selin Ergeçer dedi ki...

Allah hayirlisiyla kucagina almayi nasip etsin insallahh :)))

çınar dedi ki...

Sağlıklı mutlu günlerde kullanın beraber sakın bol uykumu ve Sutlu günlerde hepsi çok güzel olmuş lambayı nerden aldin

GeCe dedi ki...

çok güzel hepsi allah iyi günlerde kullanmayı nasip etsin. havuzlu han benim de tercihim oldu, ilk etapta ilk üç aylık ihtiyaçlarımızı almıştım, türkiyeye gidince yeniden gidip daha sonraki zamanlar için alış veriş yapmayı düşünüyorum. aslında genelde sadece yenidoğan için gidilse de her zamana uyan seçenekler var

Ipek dedi ki...

Az kalmis.. Aldiginiz herseyi gule gule kullanmanizi dilerim. Bebek alisverisi cok zevkli degil mi? Ben ozellikle avizeye bayildim.. :)

Flame dedi ki...

Mutlu yıllar Sebla'cım.
Rüzgar'ın odası da çok zevkli çok tatlı olmuş.
Sağlıkla gelsin..

annesiningülü dedi ki...

her şey çok güzel olmuş çok :D

ayca dedi ki...

canım harika bi mobilya seçmişsin, keyifle sağlıkla büyüsün rüzgar bebek Aycan, sen ve ben peşpeşe alacağız kucuklarımızı kucağımıza kısmetse desene:))

Adsız dedi ki...

herşeyi pek güzel maşallah.. vakitlice sağlıklı gelsin.. blog dünyamıza yeni bir melek katılsın inşallah..

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Selin çok teşekkür ederim:)Amiin!
Çınar çok sağol:) Amiin! Lamba Bauhause'dan.

Sağol Gece çok teşekkürler:)

İpek çok teşekkürler:) Aynen öyle en zevkli alışverişti:) Çok sağol:)

Amiin Alevcim:) Çok sağol!

Sağol Bahar teyzesi:))

Ayçacım aynen öyle olacak:) İnşallah sağlıkla gelsinler! Çok sağol!

Sevgili adsız keşke adını yazsaydın:) Çok teşekkür ederim:)

yıldız dedi ki...

Rüzgar sağlıkla gelsin,neşe getirsin evine:)

İyi,güzel bir doğum dilerim;)

Yeni hayatınıza az kalmış cidden:)

Quentins dedi ki...

Seblacım,
Herşey çok güzel gözüküyor :)
Mutlu, sağlıklı günlerde kullansın Rüzgar inşallah.

Elifinelizi dedi ki...

Canım benim ne güzel herşeyin yolunda olması , hep böyle gitsin
Rüzgarın odasıda çok hoş olucak belli detaylarıyla

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Yıldız merhaba:) Çook teşekkür ederim güzel dileklerin için. Amiin! İnşallah!

Sağol Gamzecim inşallah! Hepimiz;)

Bakalım inşallah güzel olur uğraşıyoruz Elifcim:) Çok sağol:)

Unknown dedi ki...

Benim ilk baktıgım model buydu beyaz perdelisi :) Fazlasıyla yeter yatagın ucundaki şifonyer zaten bir sürü şey alıyor. Gardrop da var mis:)

sağlıkla gelsin ve uyusun minik adam.