21 Mart 2012 Çarşamba

Süpriz:)



Taaa ben Rüzgar'ın gelişini yazdığımda bloga; Semra lohusa tacını ben yapmak istiyorum demişti. Hem çok şaşırmıştım hem de çok mutlu olmuştum. Blog camiası bana birçok kez gösterdi ki; yüzünü görmediğin insanlarla özel bir bağ olabiliyor aranda. Semra bizi çok ama çok mutlu ettin. Hep ne desem az gelecek gibi geliyor:) Bu özel ve güzel el emeği hediyeler oğlumuzun odasını renklendirip, şenlendirecek:)




Lohusa taçlarımın ikisi de çok güzel. Çeşit çeşit kullanacağım:) Dur şunu da takayım diyeceğim:) İyi ki varsın Semra! Tekrar tekrar teşekkürler:) Hepimizin çevresinde böyle günümüzü aydınlatan, bizi mutlu eden insanlar olsun her daim;) 

8 yorum:

yadigar olam dedi ki...

Hepsi de cok guzel canim.Gule gule kullanman dilegiyle :))

estasarimelif dedi ki...

smilenam konuşturmuş yine kabiliyetini...ellerine sağlık çok ta güzel olmuş, sen de güle güle kullan canım.
mutlu ve sağlıklı günlerde inşallah bebeğinizi mutlulukla büyütün...
sevgiler elif...

SMİLENA dedi ki...

canım benim.beğendiğin için çok mutlu oldum.İyi günlerde kullan.teyzesi daha neler yapıcak neler....

kocaman sevgilerimle.....

Syhn dedi ki...

cidden ciddenn çok güzel.. güle güle tak ;)

Zeynep'in Evi dedi ki...

taçların da süslerin de pek güzel olmuş..ne kadar yakışacak eminim hem annesine hem de rüzgarın odasına:)

Ipek dedi ki...

Cook tatlilar :)

annesiningülü dedi ki...

iyi günlerde kullan canım Rüzgar'ın la birlikte :D
ayrıca renk konusuna ve ölçüye karar verdin mi?

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Teşekkürler Yadigarcım:)

EstatasarımElif merhaba:) Çok teşekkürler:) Biz de bayıldık:) Amiin!

Semracım tekrar tekrar bin teşekkür:)

Seyhan çok sağol:) İnşallah!

Çok teşekkürler Zeynepcim:)

Di mi İpek:) Teşekkürler:)

Amiin canım inşallah Baharcım:)