24 Ağustos 2007 Cuma

Kaputaş manzarası eşliğinde bir yazı...


Bugün sabah uykusuz ve yorgun uyandım. İşe geldim, kahvaltı yaptım ama hala ruh gibiydim. Bir fincan kahveyle kendime geldim biraz. Çok kahve içme taraftarı değilim. Arada bir karamelli mocha içmeyi seviyorum. Ama çaya hiç hayır demem. Gerçi kansızlık var az içmem lazım ama yemek sonrası ve kahvaltıda çaysız da olmuyor ki...Neyse şimdi de öğle yemeğimi yiyeceğim. Menümüzde domates-salatalık-peynir-zeytin ve çatal var. Bu felaket derecede sıcak günlerde de pek yemek yiyemiyor insan. Ben bu sıcaklardan inanılmaz derecede bunalmış durumdayım. Biliyorum, herkes çok sıkıntıda ama ben çok terleyen bir insan olduğum için daha da beter durumdayım. Dün Güldoş'un kına gecesi vardı. Eve gittim, duşumu aldım, kuaföre gittim, fön çektirdim. Eve çıkar çıkmaz klimayı çalıştırdım ama nafile...Üstümü giyindim, makyaj yapamıyorum. Şıp, şıp damlalar dökülüyor. Saçlarımın dipleri sırıl sıklam. Ne o fön çektirdim. Bu havada fön kalır mı? Eee kına gecesinde oynadım, halay çektim tabiki. İyice sırıl sıklam oldum. Bende bir sorun var galiba. Etrafıma baktım, benim kadar terleyen yoktu:( Neyse bu konuyu fazla uzatmayayım.) Dün Güldoşun kınasını da yaktık. Ağlamadı kendisi. Ama kayınvalidem sağolsun, acıklı türküleri kısa kesip hemen hareketli türkülere geçti. Güldoş ile Hakan yarın evlenecekler. Bizimle aynı nikah dairesinde, sanırım nikah memuru da aynı olacak. Çünkü cumartesi olan nihakları hep o kıyıyor:) Nikaha 1 hafta kala zaman nasıl geçiyor anlayamıyor insan...Evle ilgili son hazırlıklar, kına gecesi, nikah, düğün derken...Bir bakıyorsun kendi evindesin...O yüzden babaevindeki son günlerin tadını çıkarmak lazım:) Özellikle uzağa gidecekler için geçerli sanırım. Ben hiç sıkıntı yaşamadım bu anlamda. Evimi çok çabuk benimsedim. Hatta annemlerde kaldığım zamanlarda evimi özlüyorum:)

Haftaya 4 gün Antalya'dayız inşallah:) İstediğim gibi bir bikini buldum sonunda. Yıllardığım sürdürdüğüm geleneği bozmadım, yine mavi renk aldım. Geçen gün de Boyner den İnci nin klasik siyah bir ayakkabısını aldım. Biraz topuklu ama lazım oluyor. Topuklu ayakkabıların ayaktaki duruşunu seviyorum ben aslında ama üstünde durma meselesi olmasa:) Dün giydim, ayaklarım hala ağrıyor...Bu akşam kuzum gelecek:) Ama pazartesi tekrar gidecek. Ne yapalım idare edeceğiz bir süre:)
Asyacım yarın doğuracakmış hayırlısıyla. Efe yarın katılıyor aramıza! İnşallah su gibi sorunsuz bir doğum olur. Allah kolaylık versin Asyacım! Dualarım seninle...

Kaynağını bilmediğim bu fotoğraf geçen sene yoldan görüp de hayran olduğum Kaş-Kaputaş plajına ait. Tam da plaj denilemez. Genelde tekneler uğruyor. Harika bir suyu var. Bu manzara insana "Türkiye'de ne yerler var!" dedirtiyor.

Hepinize mutlu haftasonları!

11 yorum:

Quentins dedi ki...

"Bu felaket derecede sıcak günlerde de pek yemek yiyemiyor insan" demişsin. Aynı lafı çevremde de sürekli duyuyorum. Sanırım anormallik bende :) Çünkü bana sıcak soğuk hiç farketmez, her zaman için yemek yiyebilirim. Öğün atlamama gibi bir takıntım var. Vücut alışmış istiyor. Duyan da beni duba gibi birşey zanneder :) Yemek yiyeyim zaten yoksa çevrem zararlı çıkar, acıkınca asabileşiyorum da...

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Evlenecek arkadaşlarına mutluluklar ve Asya'nın da bebişi hayırlı uğurlu olur inşallah.:)) Sıcakta fön tutmuyor şeker. Yapış yapış oluyorsun nihayetinde, saç nasıl dayansın bu duruma. Onun için topuz en iyisi. Biraz tokalar sıksa da, en azından gece sonuna kadar dayanıyor.:))

kakaolusevgi dedi ki...

CANIM GÜLDOŞ GÖRÜMCEN Mİ?ÖYLESİNE TAHMİN ETTİM :))ALLAH MUTLULUKLAR VERSİN BİR ÖMÜR BOYU.
SİZDE TATİLE GİDİYORSUNUZ HAFTAYA HI?SÜPERRRRRRRR.İNŞAALLAH HARİKA GEÇER.SENDEN DE GZÜEL TATİL MACERALARINI BEKLİYORUZ ŞEKER :)

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Aslında benim için de pek farketmiyor Quentiscim:) Potansiyelim çok yüksek:)Ama bu havada normal yemekler yediğim zaman biraz fala geliyor. Bu arada ben de acıkınca yemek yiyemezsem, midem ağrıyor ve sinirli oluyorum:) Yaşasın yemek yemek!

Fikrimin ince gülü hoşgeldin! Seni burada görmek ne güzel! Güzel dileklerin için çok teşekkürler:) Sorma fön hikaye, cumartesi günü nikah için topuz yaptırdım, çok rahat ettim:) Öpüyorum:))

Kakaolusevgi Güldoş hem dostum hem de kuzumun kuzeninin eşi:))Amin çok sağol! Evet, biz de haftaya gidiyoruuuuuuz! Yaşasın tatiiil!Dönüşte anlatacak bir sürü şey olur inşallah! Size de iyi tatiller tekrar! Öptüm:))

palyanço dedi ki...

valla sıcak havalar konusunda heten dertliyiz sanırım :( eskiden olsa yaz gelse diye tutturan ben simdilerde de neredeyse yağmur duasına cıkacağım.yağmur sonrası toprak kokusunu ozledim :( ama az daha dursun.. bak her ikimizde tatil yolu goözlüyoruz ;)
evlenecek arkadasımıza da mutluluklar diliyoruuuzz :))

Emre dedi ki...

Sıcak demeyin bana ya, bende o çok terleyenler grubuna giriyorum ve sıkıldım artık bu durumdan koyu renk bişey giymek istiyorum ama nafile olmuyor hemen leke oluyor, yani tek terleyen sen değilsin fıstık, zaten fön işini de bırakalı 2 ay felan oldu, tutmuyor bu havada napıyım, iyi tatiller diyim sana ben bide öperim çok :)

Sebnem'den dedi ki...

CİCİ...NASILSIN?

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Palyançocum bugün yağmur yağdı İstanbul'a:)) Serinlik çıktı, süpeeer:)))İnşallah oraları da en kısa zamanda serinler! Sorma şu hafta bir bitse de tatile gitsek diye sabırsızlanıyorum. Güzel dileklerin çok teşekkürler, çok incesin:) Zuzuyu ve seni kocaman öptüm:))

Sen de bendensin demek Emre:) Ama bugün ve yarın rahatız!Teşekkürler, ben de öptüm kocaman:))

Şebocum iyiyim, sen nasılsın? Özledim seni, kaç gündür ses,soluk yok senden! KOcaman öptüm:))

Benim Hayatim dedi ki...

Nerden aldın bikiniyi ben de Ay yıldıza bakacağım. Köklü bir değişiklikle mayo almayı düşünüyorum.

Bu mevsimde Antalya özendim valla :)

Asortik Krep dedi ki...

Aslında Kaputaj Plajı demekle doğru söylemişsin..Plaj orası ..Hatta Kalkan' da ki en güzel plaj.Bir de ben ne zaman gittiysem hiç tekne görmedim..Yukarıda yolun kenarında bir sürü araba olur ve çok kalabalıktır herzaman.

AsYa dedi ki...

Seblacım,mailini aldım canım ancak şimdi yazabiliyorum..Nete girip blogları dolaşmam artık Efe'nin uyku zamanlarında ve başka işim yoksa olabiliyor o yüzden biraz geç oldu cvp yazmam kusura bakma..Tşk ederiz sebla teyze:) Efeden sana öpücükler