29 Nisan 2008 Salı

İTALYA

Kaç gündür İtalya için tur araştırıyoruz. Aklımızda bir tur vardı. Ama şikayetvar.com da o kadar kötü şeyler okudum ki, kafam karıştı. Gerçi internette hakkında şikayet olmayan hiçbir tur şirketi yok. Biz klasik İtalya olarak adlandırılan Venedi-Roma-Floransa turunu düşünüyoruz. Bu turu organize eden birçok şirket var. Şikayetlerde genelde otellerin şehir merkezlerine çok uzak olduğu söyleniyor. Çok kararsız kaldık. Daha önce turla yurtdışına çıkanlar varsa hangi şirket olduğunu ve memnun kalıp kalmadığını benimle paylaşabilir mi acaba? Tecrübelerinizi bekliyorum. Şimdiden teşekkürler. Bu arada birazdan yine diş doktoruna gideceğim. Hala korkuyorum...

10 yorum:

kakaolusevgi dedi ki...

İnşaallah gidin,gezin,harika anlar geçirin de,biz de gitmiş kadar olalım canım.

anemon dedi ki...

ayvalık maceralarıznı cok yiyimiş bende4 ayvalıka kadar gidip cundaya gidemeyenlerdenim esim gitmişti hala benide götürecek
italya içinde romantizm sehri diyortlar aama turlar hakkında hiç bir bilgim yok
canım
ama çok yiyi secmek gerketiğini biliyorum bazı turlarla gidenler cok pişman oluyor
hayırlsı canım

Mutlu Kum Taneleri dedi ki...

Mimledim seni canım . Konu ; yakınlarımız dışında sizi etkileyen üç kadın

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Biri bana İtalya mı dedi yoksa.Bende gelsem sizinle olmaz mı:);
Buarada cicim biz seninle ne çok benziyoruz.Sen İtalya diosun bende ddeli gibi gitmek ve bir dönem yaşamak istiyorum.Dişçiye gidicem diosun bende yarın öğleden sonra gidicem.:)

Ayşegül Taştaban Erzincanoğlu/ Behçet dedi ki...

Umarım keyifli bir İtalya yapar güzel anılarla döner, sonra da bunları bizlerle paylaşırsın..
Sevgiler

Adsız dedi ki...

Hayatım, bu konuyla ilgili email attım acaba ulaştı mı? Siteyede italya hazırlıklarıyla ilgili bir yazı yazdım belki işini görür...

öpüyorum

sevgiler.
www.misssgibi.com

LoLa dedi ki...

seblacım bende çok istiyorum İtalya ya gitmeyi sanat tarihi dersinde çok fazla gördüğümüz için mi ne duygusal bi bağ kurdum orayla:)inş.

kakaolusevgi dedi ki...

Tatlım dişciye gittin mi?Sonuç nasıl oldu?
iyisin inşaallah.

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Şimdilik İtalya turunu erteledik arkadaşlar! Bakalım sonbaharda belki...Kakolucum diş maceralarım henüz bitmedi.1 tane daha kaldı:)Öptüm hepinizi:)

Mutlu Kum Taneleri dedi ki...

Seblacım bizde sonbaharda gitmiştik . Sonbaharda daha güzel olacaktır İtalya :)