12 Kasım 2008 Çarşamba

Evde DVD Keyfi...

Her hafta evde mutlaka birkaç film izliyoruz ama ben burada paylaşmayı unutuyorum çoğu zaman. Geçen hafta izlediğimiz filmleri mutlaka paylaşmalıyım sizinle.
İlki Adam Sandler'in baş rolde olduğu Zohan'a Bulaşma! Biz bu filmi izlerken çok ama çok eğlendik. İzlemeden önce çok önyargılıydım, saçma bir film olduğunu düşünüyordum ama inanılmaz komikti. Hiç beklediğim gibi bir film çıkmadı! Kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim. Adam Sandler filmde, mesleğinden sıkılmış ve hayalleri olan bir İsrail askeri rolünde. Sonunda hayallerini gerçekleştiriyor...
Diğeri ise O Çocukları...Baş rollerde Demet Akbağ, Altan Erkekli, Özgü Namal, İpek Tuzcuoğlu, Sezin Akbaşoğulları ve Sarp Apak var. Gerçekten güzel bir film. Sıkılmadan, zevkle izlenebilir diye düşünüyorum. Konusu da belki çok bilindik ama bir o kadar da enteresan:1980 ihtilalinden sonra bir ailenin bir arada kalmaya çabalarken yaşadıkları, farklı hayatların nasıl kesiştiği...Özgü Namal'ı çok beğendim bu filmde. Demet Akbağ yine çok iyiydi. İpek Tuzcuoğlu biraz değişikti sanki ama rolünün hakkını vermiş. Ben Sezin Akbaşoğulları'nı çok beğenirim. Onu bu filmde izlemek de keyifliydi. Şimdiden iyi seyirler!...

9 yorum:

Haydins dedi ki...

O cocuklari beklemede , bilgisayarda izlenmeyi bekliyor.. Diger filmi duymamistim bile hemen esime soyleyyim adini bulsun izleyelim , gulelim :)

SMİLENA dedi ki...

verdiğin bilgiler için teşekkürler canım. "o çocukları" filmi izlemek istiyordum.iyi bir fikir alışverişi oldu...
hoşça kal..

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

O Çocuklarını bekletme izle mutlaka Haydins!

Merhaba Smilena:) Rica ederim:)

Mutluveumutlu dedi ki...

"O çocukları"nı izlemeyi istiyorduk. Diğerinide not aldım. Teşekkürler tavsiyelerin için.

SOFRAM dedi ki...

Canım Sebla'cığım güzel paylaşımın için teşekkürler, sana iyi seyirler diliyorum eşinle birlikte, öptüm, sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

o.Çocukları süperdi her duygu vardı filmde.Mutluluk Türk filmi kesin izle canım. Diğeride ne komikti değil mi o saç merakı varmış bazı insanlarda çok gülmüştük izlerken :)

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Teşekkürler Fatma Hanım:)

CWcim Mutluluk u izlemiştim. O da güzeldi. Ama ben O Çocukları nı daha çok beğendim:)

Ayşegül İlikçi dedi ki...

Daha şimdi izledim o çocuklarını. Harika duygu yüklü bir film...

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Zohan'a bulaşma bende izledim ve çok eğlendim izlerken :) Gülmeye ihtiyacım varken iyi geldi...

O çocuklarını daha izleyemedim.

Sevgiler...