22 Temmuz 2009 Çarşamba

Aramolı Türk Kahvesi

Aromalı İlyas Gönen Türk kahvelerini ilk olarak internetteki bir grupta duymuştum ama İstanbul'da hiç rastlamadığım için tatma fırsatım olmamıştı. Erdek'e gittiğimizde tesadüfen gördüm ve tattım. Sakızlı, Kavunlu, Hindistan cevizli, Çikolatalı ve Bademli gibi birçok çeşitleri mevcut. En yoğun kokusu olan Kavunlu çeşidi ama ben denemedim. Benim tercihim hindistan cevizliden yana oldu. Yudumunuzu aldıktan sonra ağzınızda güzel bir tat bırakıyor. Kahve kalitesi de çok güzel. İstanbul'da veya başka illerde satılıyor mu bilmiyorum ama esas yerleri İzmir. Bu da web adresi. Bol köpüklü, yanında bol sohbetli kahveleriniz olsun;)

19 yorum:

Püstüklü Mama dedi ki...

Ben de damla sakızlısına bayılmıştım :)

Sebnem'den dedi ki...

Hala sakızlı kahve içemedik seninle..

TATESAL dedi ki...

Hiç denememiştim,güzel olmalı...

Benim Hayatim dedi ki...

Kesin bu bizim hemşehrimizdir. Gönen soyadı tesadüf değilse :)
Ben sıkı bir çay tiryakisi olarak kahve içmeye bu tatilde alıştım. Orta şekerli kahve enfes!! Demek ki bir sonra ki adım olarak bunlara geçeceğim :)

Bende kahvenize ortak olmak isterim.

Flame dedi ki...

merak ettimm seblacımmm bende. görür görmez almalıyım, içmeliyim..

Adsız dedi ki...

bende damla sakızlısını beğendim di...

pembecikolata dedi ki...

Bende damlasakızlısını denemiştim çok değişik hoş,ama mısır çarşısında bulamamıştım malesef:)Ama orjinalini hiç bir şeye değişmem...Yunanistan'dan gelen olursa mutlaka kahve ısmarlayın köpüğü, tadı daha yoğun oluyor tavsiye ederim...Markayı unuttum malesef:(

zuzuların annesi dedi ki...

Damla sakızlısı süperdi:)

HamaratDiva dedi ki...

aaa ben de bugün gördüm ama almadım bunu, dur bir dahakine aliim

Stil Direktoru dedi ki...

Bende damla sakızlıyı seviyorum Cunda'da kahvelerde çok favori. Afiyet olsun canım

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Evet Püstüklü:))

Evet:((( En kısa zamanda, iş çıkışı, ramazan gelmeden;)

Kesinlike çok güzel Tatesal:))

Olabilir Aysuncum:)) Aaa kahvenin yeri de ayrıdır:)) Aysuncum bir akşam iş çıkışı;) Ne dersin???

Mutlaka dene Alevcim:))Sen de seversin kesin;))

Merhaba Pembeçikolata:))Yunan kahbesinn o kadar güzel olduğunu bilmiyordum:)) Çok sağol!

Herkesin favorisi damla sakızlı galiba Nalancım:)))

Sağol Edacım:))

SMİLENA dedi ki...

daha önce hiç içmemiştim ama denemek gerek...güzele benziyor

Sokak Kedisi dedi ki...

Sakızlı kahve içtim fakat Hindistan Cevizlisinde de aklım kaldı şimdi :) İlk fırsatta denemeli, teşekkürler

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Semracım dene mutlaka:) Keyfine keyif kat;)

Sokak kedisi onu da dene;))

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

biliyormusun bunu İSTANBULa ilk getiren benim.
gerçekten.
esnaflara tanıta tanıta geçen sene yaydık anadolu yakasında.
şimdi her yerde.
mesela kadıköy Göztepede oturanlar varsa göztepe sabit pazarında kuru yemişçide hemen görecekler tümmm çeşitlerini.

ve geçen sene çeşme yazımda SAKIZLI KAHVE OLAYINI TÜM ARKADAŞLARA TANITMIŞ ÇEŞİTLERDEN BAHSETMİŞTİM.
Ama ben hala SAKIZLI DERİM :)))
AFİYETLER OLSUNNN.
BOL KEYİFLER......

madammoda dedi ki...

Iımmhh olsa da içsek şimdi, tam da yemek üstüne nasıl da zevkli olurdu ama...

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Nuray ne iyi yapmışsın:) Harika bir tat! Haklısın Sakızlı favori:))

Madammoda hoşgeldin:) Sorma tam keyif işi:)

Adsız dedi ki...

Aslında eski devirlerde Türk kahvesi pek çok farklı aromayla birlikte tüketilirmiş. Damlasakızından tutun da rakıya kadar! Evet, yanlış okumadınız rakılı kahve :-)

Aşağıdaki link'te tüm Türk kahvesi çeşitleri var:

http://turkishcoffeehouse.blogspot.com/2009/03/turkish-coffee-recipes.html

Kiraz Limanı dedi ki...

Sakızlısı benim de favorim..Yanında ise en sevdiğim dostumla güzel sohbet :) yaşamın anlamı bu küçük şeylerde mi ne..

Yurdanur