23 Temmuz 2009 Perşembe

Tv Sehpası

Kuzumun uzun zamandır istediği oldu ve oturma odası için lcd bir tv aldık. Fakay koyacak yerimiz yok. Aslında benim niyetim kendi evimizde, oturma odası için bir düzenleme yapmaktı ama kuzum dayanamadı:)) Oturma odasında bir çalışma masası var. Onu çıkartmamız gerekiyor. Zaten hiç kullanmıyoruz. Laptop ı genelde oturduğumuz yerde veya salon masasında kullanıyoruz. Çalışma masasını çıkaralım güzel ama içindeki bir sürü ıvır zıvırı nereye koyacağız? Benim zaten eve sığamama gibi bir sorunum var:(( Bu durumda bana çok büyük olmayan ama aynı zamanda fonksiyonel bir tv sehpası lazım. Açıkcası çok para da vermek istemiyorum. Nette şöyle bir gezdim ama bir tek bunu bulabildim. Üzerine 2 adet raf da koyarız diye düşündüm. Oturma odasını beyaz yapmak istiyorum. Biraz denizci, biraz vintage tarzı. Zaten kitaplığımız da beyaz. Ayrıca tül de krem rengi keten. Gerçi kanepe süet kahve ama. Salon koyu renk mobilya olduğu için oturma odası beyaz, ferah olsun istedim. Ne dersiniz? Uygun tv sehpası bulabileceğimiz yerler varsa bana yazın lütfen. Ayrıca oturma odası için fikirlerinize de açığım. Renk konusunda vs...Şimdiden teşekkürler:)

9 yorum:

SMİLENA dedi ki...

güle güle kullanın.bence beyaz fikri süper.bence şimdi tam kullanmanın zamanı.çocuklar olunca hep daha az kir gösteren renkler kullanmak istiyor insan...ikea da çok hoş şeyler vardı....

Asortik Krep dedi ki...

Fiyatını göremediğimden yorum yapamadım ama şekli şemali güzel, birde üst dolap var o da çok hoştu :) onu da odanın başka bir yerinde kullanabilirsin..

Benim kullandığımda bu linkteki..
http://www.ikea.com.tr/productdetail.aspx?id=70104438&SPR=T4603

Ben boyutu için aldım çünkü lcd yi koyacağım duvar ancak bu kadardı..cuk oturdu,memnunumda..Aynen resimdeki görüntüde..

Stil Direktoru dedi ki...

Süper beyaz tam Laura Ashley tarzı hep hayalim tüm evim beyaz olsa

HAYAT dedi ki...

http://www.elmob.com/DefaultTr.aspx
bu adresede bakabilirsin.
senin beğendiğinde çok hoş gözüküyor.

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Beyaz güzeldir be Sebla'cım.Bu arada tv.yi de güzel günlerde kullanın.Özledim yahu:)

Anne ve Bebisi dedi ki...

Gule gule kullanin tv'nizi ve sana da guzel bir hafta sonu diliyorum :)) Sevgiler :))

Adsız dedi ki...

güle güle kullan

fatma dedi ki...

merhaba ben aylar öncesinden sizi takip ediyordum ama bilgisayara format attırınca kaybetmiştim yeniden görünce çok sevindim tv sehpanızda hayırlı olsun

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

İkea en iyi seçim olacak galiba! Vallahi çocuk da olsa oturma odamız beyaz olacak sanırım Semracım:) İdare edeceğiz artık:))

Asortik seninkine bayıldım ama bize beyaz lazım:) İnşallah beyazı vardır:) Ben de tam böyle birşey istiyorum. Fiyatı da çok uygun:)

Aynen öyle Edacım ama tüm ev cesaret işi:) GErçi benim solandaki koltuklarım beyaz:)

Hoşgeldin Hayat:) Önerin için çok teşekkürler!

Özlemcim sağol canım:) En kısa zamanda diyelim:))

Esracım çok teşekkürler:)

Sağol Nalancım:))

Ben de çok sevindim Fatma:)) Çok sağol!!!