27 Temmuz 2009 Pazartesi

ORTAKÖY

Geçtiğimiz 10 gün boyunca bol bol gezdik. Kuzenim ve eşi gelmişlerdi yurtdışından. Son durağımız geçen cuma akşamı Ortaköy oldu. Bu sefer Ortaköy Golden'daydık. Aperatif olarak midye dolma yedik:))
Sonra uzun zamandır yemediğimiz kumpirdeydi sıra. Kuzum kokoreç tercih etti ama:)
Karnımızı doyurduktan sonra tek tek gezdik tezgahları. Sanki azalmış sayıları ya da akşam saati olduğu için hepsi yoktu. Cıvıl cıvıl, rengarek çeşit çeşit takılarla dolu tezgahlar...

Uzun kolyeler...Her daim favorim...

Çini desenli yüzüklere bayıldık ve hemen birer tane aldık. Tanesi 10.TL

İşte yüzüklerimiz...Ben bir de kelebekli bileklik aldım. Keyifle takıyorum:) Nazar boncuklu bileklik de kuzenimin hediyesi...

7 yorum:

~Bucu~ dedi ki...

İstanbula gelmeyeli ve o tezgahlardaki takıları seyretmeyeli baya bi zaman oldu. Çok keyif verici ve rahatlatıcı çok sevindim senin adına canım. Yüzüklerde cidden yakışmış güle güle kullan :)

Adsız dedi ki...

kelebekli bilekliğe bayıldım güle güle kullan seblacım.

Midye dolma konusuna hiç girmicem çünkü ağzımın suları aktı :)

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

bende sık sık atarım kendimi oraya, mutlaka ve mutlaka... !!
ama illada emirgan sonrası :)
sevgiler... güzellikler......
iyi haftalar..

Stil Direktoru dedi ki...

Süper nasıl özledim ya aylar oldu gitmeyeli, kuzene helal yüzüklerde süper nazar değmesin cicim.

HamaratDiva dedi ki...

bu kumpir ne güzel bir şeydir yahu!!

Özlem dedi ki...

KUMPİRRR uzun zamandır yemedim ve ne kadar istediğimi anladım:)

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Burcucum gel İstanbul'a, gidelim Ortaköy'e:) Teşekkürler!

Sağol Nalancım:)
Ben de çok seviyorum:)

Nuray Emirgan da harika olur! Maslak ta çalışırken kaçardık öğlenleri:))

Sağol Edacım:)) Amin!

Ahh ahh Enhar öyle vallahi:)

Canınıız çektirdim ama evde bile yapılır aslında Özlemcim:)