8 Temmuz 2009 Çarşamba

Geciken Cevaplar

Missred's Diary beni sobelemiş:) Buyrun sorular ve cevapları:
1. İlk kez makyaj yapmaya kaç yaşındayken başladın?
Sanırım lise sondaydım. Mavi far ve göz kalemi kullanıyordum.
2. Aldığın ilk makyaj malzemesi neydi ve hangi markaydı?
Hiç hatırlamıyorum:)
3. Makyaj senin için günlük basit bir rutin mi yoksa hastalık mı?
Makyaj bana çok yakın değil aslında. Her gün makyaj yapan biri değilim. Arada yapıyorum. Günlük olarak sadece allık ve dudak koruyucumu kullanıyorum.
4. Karşılaştığın her güzel makyaj malzemesini çılgınca arzuluyor musun?
Bazen
5. Hiç MAC kullandın mı?
Hayır ama istiyorum:)
6. Her genç kızın favori bir siyah göz kalemi vardır. Senin favori göz kaleminin markası ve rengi? Benim göz kaleminde favori markam Cover Girl. Sanırım Amerikan markası. Annem yıllar önce Luxemburg'dan almıştı. Türkiye'de yok sanırım. Kuzum 2 sene önce Amerika'ya gittiğinde istemiştim. O da bayağa aramak zorunda kalmıştı. En sonunda sıradan bir markette bulmuş:) Mavi ve yeşil renklerine bayılıyorum.
7.Vazgeçemediğin, elinin altında en az üç-dört tane bulundurduğun favori rimelinin markası?
Zaten topu topu 2 rimelim var:) Biri Helena Rubenstein. Gayet memnunum. Diğeri de Estee Lauder. İkisini de rimel uzmanı kuzenim Semra'nın hediyesi.
8. Makyaj alışverişini en çok hangi mağazadan (tekin acar v.b.) /web sitesinden (strawberry v.b.) yapıyorsun?
Çok makyaj malzemesi aldığımı söylemem ama Sephora yı beğeniyorum.
9. Makyaj malzemelerini nerede saklıyorsun?
Banyoda, makyaj çantaları içinde:)
10. Makyaj alışverişine aylık ne kadarlık bir bütçe ayırıyorsun?
Çok fazla bir bütçe ayırmıyorum açıkcası.
11. Severek takip ettiğin bir yerli ve bir yabancı makyaj blogunu yazar mısın?
Makyajçantam ve Salıncaktaikikişi (Kozmetik önerilerini çok beğeniyorum.)
12. Yerli makyaj markalarından favorin hangisi?
Golden Rose
13. Hangi goz makyaji temizleyiciyi kullaniyorsun?
Iyves Rocher kullanıyordum ama bitti. Şansıma kuzenim Estee Lauder'in rimel-temizleyici ve maskeden oluşan setini almış.
14. Hangi makyaj çıkarıcıyı kullanıyorsun?
Iyves Rocher temizleme jeli.
15. Ten ve goz rengin?
Buğday, kahve...
16."Onsuz yapamam!" dedigin kozmetik markasi?
Deli gibi bağlı olduğum bir marka yok ama Cover Girl ve Sephora diyebilirim.
17.Klasik bir soru: makyaj cantana sadece uc sey koymaya hakkin olsa neler alirdin?
Allık, göz kalemi ve parlatıcı
18. Far bazi, makyaj bazi gibi urunler kullaniyormusun?
Kullanmıyorum.
19. Bu mim dalgasini hangi bloglara gondereceksin?

2 yorum:

SMİLENA dedi ki...

değişik bir mim.her kadının vazgeçemediklerinden biri işte...

Flame dedi ki...

İlk fırsatta sözzz :)))